וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "בית"ר ירושלים? משחק שכל שחקן מחכה לו"

14.9.2017 / 12:26

המאמן התייחס למשחק הקרוב בטדי (שבת, 20:30): "השחקנים לא יבואו זחוחים ושאננים". טקס פרישה ליוסי דורה לפני המשחק מול באר שבע, חברת "פירסט אינדקס" תשמש כספונסרית הראשית

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. קובי אליהו
יישאר מושלם? קלינגר/קובי אליהו

אחרי שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, בהפועל חיפה מתכוננים למשוכה הבאה – בית"ר ירושלים, שתארח את האדומים באצטדיון טדי בשבת (20:30).

המאמן ניר קלינגר לא צפוי לערוך שינויים מיוחדים בהרכב שלו. עוד לפני המשחק אמרו במועדון: "בכל מחזור זה נשמע מפתיע, אבל גם במשחק הבא אנחנו מגיעים כדי לנצח. גם אם זה בטדי. כמובן שתיקו יספק אותנו, אבל לא נבוא כדי לשחק על תיקו".

לקראת המשחק אמר קלינגר: "בית"ר קבוצה מצוינת, אבל אנחנו מתעסקים בעצמנו. זה משחק שכל שחקן מחכה לו. השחקנים לא יבואו זחוחים ושאננים, כי אי אפשר לבוא שאנן לכזה משחק. יש לנו היום שחקנים מנוסים ברמת נבחרת וגם בליגה שלנו. אני סומך עליהם. בית"ר צריכה לשחק בטדי, גם קריית שמונה צריכה לשחק בבית שלה. טדי איצטדיון נהדר. נשחק באותו סגנון ובאותה שיטה".

חיפה הודיעה כי תערוך טקס פרידה רשמי מיוסי דורה, ששימש במשך שנים כקפטן. זה יקרה במשחק הבית הקרוב מול הפועל באר שבע. "תמיד זה מצער ששחקן פורש, גם אם יהיה ידוע שלא יחזור לשחק. הוא תרם בדור האחרון יותר מכל שחקן אחר ויקבל את כל הכבוד שמגיע לו. שמו חקוק במועדון באותיות זהב". מהמועדון נמסר כי 1,200 מנויים נמכרו.

סגן נשיא הפועל חיפה דורון אוסידון עם מנכ"ל First Index חיפה, אביחי אבני. דוברות הפועל חיפה, אתר רשמי
סגן נשיא הפועל חיפה דורון אוסידון עם מנכ"ל First Index חיפה, אביחי אבני, במעמד חתימת החוזה/אתר רשמי, דוברות הפועל חיפה

הפועל חיפה חתמה היום על הסכם אימוץ עם חברת פירסט אינדקס - First Index, המובילה בניהול זירות מסחר, בסניפה החדש בחיפה. משך ההסכם הוא לשנה עם אופציה לעונות נוספות כאשר First Index תשמש כספונסרית ראשית. סכום האימוץ מוערך בלמעלה ממיליון שקלים לעונה. הקבוצה תופיע החל מהמחזור הקרוב עם הלוגו של First Index על חזית החולצות והיא תיקרא הפועל First Index חיפה. הבעלים יואב כץ הודה למנכ"ל החברה בחיפה אביחי אבני על הסיוע ושיתוף הפעולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully