וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דברים טובים באים בזוגות: המחזור השני ב-NFL

16.9.2017 / 10:00

קנזס סיטי ופילדלפיה, שתיים ממרשימות מחזור הפתיחה, ייפגשו ביום ראשון. גם ג'קסונוויל תנסה להמשיך את הפתיחה החזקה, בעוד הפטריוטס רוצים לצאת מההלם ומתארחים אצל ניו אורלינס

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. AP
הצ'יפס ימשיכו להרשים? טייריק היל/AP

ההתרגשות ממחזור הפתיחה מאחורינו והשבוע השני של הפוטבול מגיע בכל הכוח. בסדרה הראשונה ביום ראשון תנסה האלופה ניו אינגלנד להתאושש עם משחק לא קל אצל ניו אורלינס, בעוד קנזס סיטי ופילדלפיה נפגשות למשחק בין שתיים מהקבוצות המרשימות של המחזור הראשון ופיטסבורג מארחת את מינסוטה. בהמשך, אוקלנד נגד הג'טס ודאלאס יוצאת לדנבר. הסאנדיי נייט יהיה שחזור גמר ה-NFC האחרון, בין אטלנטה לגרין ביי ובמאנדיי נייט, הג'איינטס מול דטרויט.

seperator

20:00:

בולטימור (0:1) - קליבלנד (1:0)

ההגנה של העורבים נראתה נהדר והובילה ל-0:20 מוחץ בסינסינטי. כעת הם מארחים את נציגת אוהיו השנייה, שאומנם הפסידה בבית לפיטסבורג אך יצאה קצת מעודדת בזכות היכולת של הקוורטרבק הרוקי דשון קייזר. קליבלנד עדיין בלי מיילס גארט והיא ניצחה את העורבים רק פעמיים בעשור החולף.

קרוליינה (0:1) - בפאלו (0:1)

הפנת'רס צלחו משחק פתיחה נוח בסן פרנסיסקו וחוזרים הביתה בתקווה להמשיך את פתיחת העונה הטובה שלהם עם עוד משחק בו הם צריכים לנצח. הבילס מצאו את עצמם לפתע במקום לא שגרתי בפסגת ה-AFC מזרח והם מקווים להישאר שם עד כמה שניתן. ההגנה שלהם עבדה טוב מול הג'טס, אבל קאם ניוטון כבר יהיה אתגר אחר.

אינדיאנפוליס (1:0) - אריזונה (1:0)

שתיים ממפסידות מחזור הפתיחה נפגשות בלוקאס אויל סטדיום. הקולטס הסריחו את המגרש קשות נגד הראמס והם מייחלים לחזרתו של אנדרו לאק, כאשר בינתיים יפתח ג'קובי בריסט על חשבון סקוט טולזין הנורא. הקארדס דווקא היו לא רעים במשך שלושה רבעים בדטרויט, עד שהתפרקות הגנתית עלתה להם בעוד הפסד. אחרי העונה המאכזבת אשתקד, הם חייבים לייצר משהו יותר טוב השנה. ברוס אריאנס פוגש את האקסית, בה עבד כמאמן זמני בין היתר לפני כמה עונות.

ג'קסונוויל (0:1) - טנסי (1:0)

שנים שהג'אגס לא נראו טוב כפי שנראו ביוסטון ביום ראשון שעבר. השאלה הגדולה כעת היא האם הם מסוגלים לרכב על גל ההצלחה הזה והתשובה כנראה תלויה בהגנה ובראשה בקלאיס קמפבל, שסיפק בכורה חלומית עם ארבעה סאקים. הטייטאנס נתנו פייט לאוקלנד, אך פתחו עם הפסד ביתי וזקוקים לניצחון כאן, על יריבה מה-AFC דרום, כדי לא להסתבך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דאג מארון מאמן ג'קסונוויל ג'אגוארס. AP
פתיחת העונה החלומית תימשך? דאג מארון/AP

קנזס סיטי (0:1) - פילדלפיה (0:1)

הדרבי של אנדי ריד יפגיש בין שתיים מהקבוצות הכי מרשימות של מחזור הפתיחה. הצ'יפס הגיעו למשחק הראשון של העונה, בפוקסבורו ופשוט מחצו את האלופה ניו אינגלנד בעזרת קונצרט של אלכס סמית' ובעיקר, קארים האנט. מצד שני, הם איבדו לכל העונה את אריק ברי וצריך לראות מה המשמעות של זה. האיגלס גם נראו מצוין ויצאו עם ידם על העליונה מוושינגטון ומי שתנצח כאן בהחלט תוכל להתחיל לחשוב על דברים גדולים לעונה הזו.

ניו אורלינס (1:0) - ניו אינגלנד (1:0), FOX

הסיינטס הפסידו במינסוטה במחזור הפתיחה ואדריאן פיטרסון נראה לא מרוצה, בעוד דרו בריס נראה בעיקר לא מחובר. גם הקוורטרבק שיעמוד בצד השני, טום בריידי, לא ממש יכול להיות מרוצה מעצמו. הפטריוטס אולי עוד חלמו על 0:16, אבל כבר במשחק הפתיחה קיבלו סטירה והם חייבים להתאושש מול יריבה שעשתה להם חיים קשים מאוד לאורך השנים. דני אמנדולה ודונטה הייטאוור לא ישחקו , מה שמסבך עוד יותר את ניו אינגלנד.

פיטסבורג (0:1) - מינסוטה (0:1), METV

הסטילרס לא הבריקו במיוחד, אבל ידעו לצאת מקליבלנד עם הניצחון וכעת יחזרו הביתה למפגש מול הווייקינגס, שדווקא נראו טוב מאוד בשבוע שעבר. סם ברדפורד ממשיך להיות מדויק ויעיל, אבל עדיין צריך לראות האם הוא מסוגל לעשות זאת גם מול ההגנה של הפלדות, שצריכים לקבל הרבה יותר תפוקה מהטריו ההתקפי הנהדר שלהם.

טמפה ביי (0:0) - שיקגו (1:0)

המשחק של הבאקנירס מול מיאמי נדחה בגלל הוריקן אירמה וכעת הם יפתחו עונה, שאמורה להיות מוצלחת, לעיני הקהל הביתי שלהם. בטמפה מצפים לראות שדרוג מג'יימיס ווינסטון, שקיבל לא מעט כלים התקפיים טובים ואמור להסתדר נגד הדובים, שכמעט הדהימו את אטלנטה אך נעצרו ברדזון בשניות הסיום ופתחו עם הפסד ביתי.

ג'יימיס ווינסטון טמפה ביי באקנירס. AP
נח בעל כורחו בשבוע הראשון. ווינסטון/AP

23:05-23:25:

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (1:0) - מיאמי (0:0)

עיר חדשה, תוצאות ישנות. הצ'ארג'רס כמעט השלימו קאמבק נהדר בדנבר במשחק שנעל את המחזור, אך הניסיון של יאנגהו קו, הבועט הקוריאני הצעיר שלהם, נחסם והם הפסידו. עכשיו הם מגיעים לבכורה הביתית, באצטדיון הקטן בליגה (כ-27 אלף מקומות בלבד) בקרסון ואולי זה דווקא ייתן קצת וייב טוב אחרי שנים מתסכלות עם האוהדים בסן דייגו. הדולפינס פותחים את העונה שלהם, אחרי שמשחק הפתיחה מול טמפה ביי נדחה בגלל הוריקן אירמה. ג'יי קאטלר, שפרש וחזר, ירצה להוכיח שעוד יש לו מה לתת בליגה הזו.

אוקלנד (0:1) - ניו יורק ג'טס (1:0), 5+ לייב

הריידרס מקווים שהעונה הנוכחית תהיה מוצלחת לפחות כמו הקודמת, עם סיומת קצת יותר חיובית. הם יצאו לדרך בצורה מרשימה, עם ניצחון חלק ומלא בגרות בטנסי וכעת מקבלים משחק ביתי נוח על הנייר, כאשר יהיה מעניין לראות איך הקהל בחור השחור יתחיל במסע הפרידה שלו מהקבוצה לקראת המעבר ללאס וגאס. הסילונים ניסו לתת פייט לבפאלו, אבל ההתקפה שלהם תקשה עליהם לייצר העונה ניצחונות.

דנבר (0:1) - דאלאס (0:1), FOX

הברונקוס הוכיחו הרבה אופי בניצחון על הצ'ארג'רס, אבל ההתפרקות ברבע האחרון חייבת להדאיג אותם כי בניגוד ל-LA, הקאובויס החזקים ממש לא יתנו הנחות ומתנות. דאלאס נראתה נהדר, בעיקר בהגנה, בסאנדיי נייט נגד הג'איינטס ובגבהים של המייל היי סיטי, דאק פרסקוט ואזיקייל אליוט ישמחו לספק גם קצת יותר תרומה התקפית.

לוס אנג'לס ראמס (0:1) - וושינגטון (1:0), METV

לפני כמה שנים שתי הקבוצות הללו ביצעו טרייד גדול על הבחירה 2 בדראפט. מאז, כל אחת הלכה לכיוון לא צפוי וכעת הם מנסות למצוא מחדש את הזהות שלהן. הראמס הבריקו במחזור הפתיחה הביתי נגד אינדיאנפוליס, כאשר אפילו ג'ארד גוף מתחיל להראות קשור לליגה וכל זאת ללא ארון דונלד, שסופסוף יחזור. שון מקביי, שפרח בוושינגטון עד שהפך הקיץ למאמן הצעיר אי פעם, בלוס אנג'לס, פוגש את קבוצתו לשעבר. הסקינס הפסידו בבית לפילי והם בבעיה ב-NFC מזרח הצפוף, כך שניצחון חוץ כאן הוא בגדר הכרח. השאלה אם קירק קאזינס יוכל להרים את ההתקפה שלו אחרי התצוגה המאכזבת.

סיאטל (1:0) - סן פרנסיסקו (1:0)

שתי קבוצות ששמו ביחד 12 נקודות ואפס טאצ'דאונים על הלוח במחזור הפתיחה נפגשות. הסיהוקס נראו לא טוב בלמבו פילד נגד גרין ביי, אבל אמורים להפגין שיפור ניכר מול היריבה מה-NFC מערב, כאשר לבריאן הוייר מצפה ערב ארוך נגד ההגנה המקומית. בתחילת העשור עוד היו קרבות גדולים בין שתי היריבות הללו, אבל סיאטל לקחה את כל שבעת המפגשים האחרונים.

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס. AP
מחזור הפתיחה היה מאכזב עבור הסיהוקס. ווילסון/AP

אטלנטה (0:1) - גרין ביי (0:1), בין ראשון לשני, 3:30, ספורט 5 ו-HD ו-FOX

שבעה חודשים וחצי אחרי שהפאלקונס פתחו עם 0:31 וריסקו את הפאקרס עם 21:44 בסיום בגמר ה-NFC בדרך לסופרבול, שתי הקבוצות חוזרות לג'ורג'יה לרי-מאץ'. אטלנטה, שמנסה עדיין להתאושש ממה שקרה לה באותו סופרבול, יצאה לדרך עם ניצחון קשה מהצפוי על שיקגו והיא תצטרך לחפש אנרגיות מחודשות לאורך השבועות הקרובים. הפאקרס לעומת זאת, הפגינו הגנה טובה ולא צפויה נגד סיאטל והסתדרו גם ביום בינוני של ארון רוג'רס. אם ינצחו גם את הפאלקונס, ההייפ סביבם רק יילך ויגדל.

ניו יורק ג'איינטס (1:0) - דטרויט (0:1), בין שני לשלישי, 3:30, FOX

איליי מאנינג נראה לא בעניינים בכלל בסאנדיי נייט של שבוע הפתיחה והשיג רק שלוש נקודות לענקים נגד דאלאס. הוא חוזר הביתה כעת, לעוד משחק לילה, הפעם מול הליונס שתגידו מה שתגידו על היכולות שלהם, לנצח הם למדו. דטרויט שוב חזרה מפיגור בפתיחת הרבע האחרון לניצחון, כפי שעשתה שמונה פעמים בעונה שעברה, כך שאסור להספיד את מת'יו סטאפורד וחבריו בשום שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully