וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאניבול 2: קליבלנד אינדיאנס הגיעה ל-20 ניצחונות רצופים

13.9.2017 / 8:17

סגנית האלופה השוותה את ההישג של אוקלנד מ-2002 אחרי ניצחון על דטרויט ומחזיקה כעת ברצף הניצחונות השני בטיבו בליגה ב-82 השנים האחרונות: "זה מיוחד ויישאר איתנו לנצח"

אוסטין ג'קסון פרנסיסקו לינדור קליבלנד אינדיאנס. AP
רצף היסטורי. פרנסיסקו לינדור ואוסטין ג'קסון חוגגים עוד ניצחון/AP

קליבלנד אינדיאנס נכנסה הלילה (בין שלישי לרביעי) לספרי ההיסטוריה של הספורט האמריקאי, כאשר רשמה את ניצחונה ה-20 ברציפות, 0:2 על דטרויט.

הרצף של סגנית האלופה, שהחל עם ניצחון על בוסטון ב-24 באוגוסט, שווה כעת לזה שהשיגה אוקלנד ב"עונת המאניבול" המפורסמת ב-2002 והוא השני באורכו ב-82 השנים האחרונות בליגת הבייסבול. רק לשיקגו קאבס ב-1935 היו יותר ניצחונות רצופים, 21, הישג שהקבוצה הרותחת מאוהיו יכולה להשוות כבר הערב כאשר תארח שוב את דטרויט בשעה 19:10 שעון ישראל. ניו יורק ג'איינטס השיגה לפני 101 שנים 26 ניצחונות רצופים, אולם זה היה מתוך סדרה של 27 משחקים, כאשר אחד מהם הסתיים בתיקו.

אוהדי קליבלנד אינדיאנס. AP
הקהל בקליבלנד מתרגש/AP

"זה די משוגע", הודה המגיש קורי קלובר, שסיפק הלילה הצגה עם משחק שלם בו השתיק את הטייגרס בדרך לניצחון האישי מספר 16 שלו העונה, "אנחנו כבר איזה שלושה שבועות בלי הפסד וזה משהו שממש לא ציפינו שיקרה". פרנסיסקו לינדור הוסיף: "ברור שזה משהו מיוחד. זה הישג שיישאר איתנו לנצח".

לפני תחילת הרצף, המאזן של קליבלנד עמד על 56:69 והיא צעדה ביתרון 4.5 משחקים בלבד בבית האמריקן ליג מרכז. כעת לעומת זאת, אחרי ניצחון על בוסטון, סוויפ של שלושה משחקים מול קנזס סיטי, סוויפ של שלושה משחקים בחוץ מול היאנקיז, סוויפ של ארבעה משחקים בחוץ מול דטרויט, סוויפ של ארבעה משחקים בחוץ מול שיקגו וייט סוקס, סוויפ של שלושה משחקים מול בולטימורר ועוד צמד ניצחונות נגד דטרויט, היא במאזן 56:89 ומובילה את הבית ביתרון 13.5 משחקים.

במהלך הרצף, קליבלנד שמה 6.7 ריצות בממוצע למשחק ועומדת על 102+ במאזן הריצות שלה, כאשר ההגשה מאפשרת ERA נמוך מאוד, 1.60 בלבד, כולל שבע השתקות של היריבות.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ג'יי אר סמית' מבסוט

אפילו לברון נכנס לעניינים אתמול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully