וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן של שינוי: דו"ח המשחק המרכזי על מכבי פתח תקוה מול בית"ר ירושלים

12.9.2017 / 16:53

גם בעשרה שחקנים, בית"ר ירושלים הייתה עדיפה בכל פרמטר על מכבי פתח תקוה. דו"ח המשחק המרכזי של שון שמילוביץ' מאתר "סקורר" מסכם ונותן הצצה מעמיקה לפתיחת העונה הנפלאה של עידן ורד ודויד קלטינס

צילום ועריכה: קובי אליהו

בעשרה שחקנים, אך בשליטה מלאה, שמרה בית"ר ירושלים על מאזן מושלם לאחר שלושה מחזורים. הירושלמים המשיכו לתקוף דרך האגפים (80.7%), הנשק הקטלני של מוליכת הטבלה, והקבוצה ההתקפית של גיל לבנדה, רושמת ממוצע של שלושה שערים למשחק מאז פתיחת העונה. מנגד, שחקניו של קובי רפואה לא הצליחו להביא לידי ביטוי את היתרון המספרי שלהם ונראו ברוב שלבי המשחק נחותים מהיריבה. העובדה שבעטו לשער שלוש פעמים בלבד לאחר הבקעת הפנדל (חמש בעיטות סה"כ), מוכיחה את הטענה.

מאז פתיחת העונה, רושם עידן ורד מספרים של שחקן גדול (שער אחד וארבעה בישולים בשלושה משחקים). מנור סולומון אולי יהיה שחקן גדול בעתיד, אך הוא חייב ללמוד לשחק פשוט וחכם יותר (0/7 במאבקים התקפיים).

לעוד נתונים על המשחק: היכנסו לאתר סקורר

עידן ורד בית"ר ירושלים. קובי אליהו
פתיחת עונה עצומה. עידן ורד/קובי אליהו

1. שמאל/ימין. בית"ר ירושלים קבוצה מאומנת. רוב המשחק שלה מתנהל דרך שני האגפים, באיזון, בעקבות כך היא כובשת שערים ויוצרת מצבי הבקעה רבים. בתמונה של העמדה הממוצעת של השחקנים (העמדה בה בילו את רוב זמן המשחק) ניתן לראות זאת בבירור.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3. מערכת וואלה! NEWS
דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3/מערכת וואלה! NEWS

2. לא מסוכנים. המלאבסים רשמו חמש בעיטות בלבד לאורך המשחק (שתיים למסגרת) ו- 25 סה"כ מאז תחילת העונה (הכי מעט בליגה). במחצית השנייה הכחולים רשמו שתי בעיטות (0 למסגרת) שנבעטו מחוץ לרחבת ה- 16 של היריבה. למרות היתרון המספרי החל מהדקה ה- 23, מכבי פ"ת איימה על שערו של בוריס קליימן שלוש פעמים בלבד לאחר הבקעת הפנדל.

לסטטיסטיקה נוספת ומפורטת מהמשחק - היכנסו לאתר סקורר

דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3. מערכת וואלה! NEWS
דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3/מערכת וואלה! NEWS

3. אגרסיביות. לא ברור האם זה לחץ, הוראה של מאמן או עצבים, אך היה ניתן לראות אמש את האובר אגרסיביות של שחקני מכבי פ"ת. הם ביצעו מספר כפול של עבירות מהירושלמים (9:18), אשר זיכו אותם בארבעה כרטיסים צהובים.

4. המחלץ. דוד קלטינס רשם 10 חילוצי כדור לאורך המשחק (הכי הרבה על כר הדשא). 48.8% מהחילוצים של הירושלמים נעשו בשליש האמצעי של המגרש. מנגד, 54.5% מהחילוצים של פ"ת הגיעו בשליש ההגנתי של הקבוצה. בסך הכול, בית"ר רשמה 43 חילוצים, לעומת 44 של המלאבסים.

דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3. מערכת וואלה! NEWS
דוח משחק של סקורר המשחק המרכזי שבוע 3/מערכת וואלה! NEWS

5. אבודים. מכבי פתח תקוה איבדה 14 כדורים יותר מהיריבה (29-43). העובדה שמיעטה להגיע למצבי הבקעה, היא בשל הסיבה ש- 46.5% מהאבודים שלה הגיעו בשליש האמצעי של המגרש. לצורך השוואה, בית"ר איבדה "רק" 37.5% מהכדורים באותו השליש.

6. כדרור מוצלח. אריק סאבו (5/7) ומרסל הייסטר (2/3), הם שני השחקנים בעלי אחוז ההצלחה הגבוה ביותר בניסיונות הדריבל בצד הירושלמי. רישאר סומה שהוחלף בדקה ה- 60, ביצע שלושה דריבלים מוצלחים בצד הכחול (הכי הרבה).

7. מלך בישולים. שני בישולים של עידן ורד סידרו לו את המקום בפסגת טבלת המבשלים של הליגה (ארבעה בסך הכול). לא משחק גדול של שחקן הכנף הירושלמי, אבל כפי שכבר אמרנו, עידן ורד הוא שחקן של מספרים העונה.

8. קפטן נבחרת צ'כיה? תומאש סיבוק נראה איטי וכבד במהלך המשחק, ואם הרמנו גבה איך הקפטן הצ'כי מוצא את עצמו בקבוצה של קובי רפואה, הסיבות כעת מתחילות להתברר. שבעה מאבקים הגנתיים במהלך המשחק הסתיימו בניצחון אחד של הבלם.

תומאש סיבוק מכבי פתח תקוה מול חן עזרא בית"ר ירושלים. קובי אליהו
איטי, כבד ונכנע בכל קרב. סיבוק/קובי אליהו
סקורר undefined

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully