וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסל הייסטר: "רצינו להחזיר את בית"ר למקום בו היא צריכה להיות"

המגן שכבש את שער הניצחון של בית"ר חגג: "ההרגשה מדהימה". גיל לבנדה: "להסיר את הכובע בפני השחקנים, פתיחת העונה מצוינת". רפואה: "לא ציפינו לפתוח ככה, נצטרך לחשוב מחוץ לקופסה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בית"ר ירושלים חזרה הערב (שני) למקום הראשון בליגת העל, לאחר שניצחה 1:2 בחוץ את מכבי פתח תקוה במשחק שנעל את המחזור השלישי, זאת למרות ששיחקה במשך דקות ארוכות בעשרה שחקנים. ז'אורז'יניו העלה את האורחים ליתרון (18), אולם מיקי סירושטיין הכשיל ברחבה את יובל אבידור והורחק ורומאריו פירס תרגם את הפנדל לשוויון (26). למרות החיסרון המספרי, הקבוצה של גיל לבנדה תקפה במחצית השנייה ולבסוף, מרסל הייסטר סידר לה ניצחון (78) והשאיר אותה במאזן מושלם.

הייסטר חגג בסיום: "ההרגשה מדהימה. אני שמח עבור הקבוצה, רצינו מאוד לנצח, היה לנו שבוע טוב באימונים. אני מאושר כי כבשתי. זה היה משחק קשה, בעיקר אחרי האדום, אבל הסיום היה שמח. דיברנו בתחילת העונה על זה שאנחנו רוצים להחזיר את בית"ר לרמות בהן הקבוצה הזו צריכה להיות ואני מקווה שנשאר הרבה זמן בפסגה. לא הכרתי את אלי כהן, אבל אמרו לי שהוא לקח הרבה אליפויות בישראל, גם עם בית"ר. הוא מדבר הרבה, הוא רוצה שכולם יתנהגו כמקצוענים, זה נהדר".

עוד בנושא:

בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 את מכבי פתח תקוה

שלושת ה-אלי של בית"ר: כהן, טביב ואוחנה/קובי אליהו

לבנדה המרוצה סיכם: "להסיר את הכובע בפני השחקנים. הם הראו המון אופי וסבלנות, שיחקנו טקטית חכם במחצית השנייה. ידענו לסגור את האמצע ולצאת למתפרצות ואני שמח שזה השתלם לנו לשער ניצחון. פול אדגר מצוין, הוא מתאמן אצלנו חודש ואנחנו מכירים את האיכויות שלו. התכוננו למשחק, אלי כהן היה בחדר ההלבשה ודיברנו גם במחצית. כל השבוע אנחנו מכינים אפשרויות ותרחישים וצריך להגיב בהתאם למשחק וזה מה שעשינו".

לבנדה הוסיף: "הקרדיט מגיע לכולם, לשחקנים, לצוות המקצועי, לכל מי שמסביב ולקהל המדהים שבא לפה. אין פה עניין של אגו, שמים הכל בצד וטובת המועדון מעל הכל. לאלי יש המון ניסיון וידע, אני שמח שהוא הצטרף, הוא יכול לעזור לנו ללכת קדימה. זו פתיחה מצוינת, אבל מוקדם לדבר על אליפות במחזור שלישי. בית"ר תמיד שואפת למעלה".

המאמן המפסיד קובי רפואה אמר: "שיחקנו לא חכם, קיבלנו את הגול השני מחוץ וטעות בהגנה. זה מאכזב, לא ציפינו לפתוח ככה את העונה ונצטרך לחשוב מחוץ לקופסה כדי לראות איך אנחנו חוזרים למסלול הניצחונות. חיכיתי רבע שעה לחילופים וראיתי שגם בעשרה שחקנים בית"ר לחצו אותנו. היה מספיק זמן גם כדי לנצח, אבל אין מה לעשות. צריך להרים את השחקנים, אני מבין את הציפיות, מעצמי ומהשחקנים. אנחנו עובדים בלי הפסקה, על הגנה ועוד הגנה. קיבלנו גול שלא מתאים לקבוצה בליגת העל. זה הסגל שלי, אני בחרתי את השחקנים ואני אחראי לכל מה שקורה פה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully