וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינסינטי - יוסטון: כבר התחלנו עם הלחץ?

14.9.2017 / 8:00

המחזור השני ייצא לדרך באוהיו, שם שתיים ממפסידות המחזור הראשון, שהציגו פוטבול רע מאוד במשחק הפתיחה שלהן, יהיו חייבות להפגין שיפור ניכר (שישי, 3:25, ספורט 5 ו-HD)

אנדי דלטון סינסינטי בנגאלס מול בפאלו בילס. Frank Victores, AP
חייב להפגין שיפור. דלטון/AP, Frank Victores

סינסינטי (1:0) - יוסטון (1:0), בין חמישי לשישי, 3:25, ספורט 5

קצת משונה להגדיר משחק במחזור השני כ"קריטי", אבל שתיים מהמאכזבות הגדולות של שבוע הפתיחה ייפגשו באוהיו, בלי יותר מדי זמן לתיקונים ועם צורך דחוף לנצח.

הבנגאלס מארחים בפעם השנייה ברציפות, אחרי שלא הצליחו לשים אפילו נקודה אחת על הלוח מול הגנת בולטימור וכבר נקלעו לצרות בתוך ה-AFC צפון. אם בסינסי רוצים עדיין לעשות משהו עם העונה הזו, הם חייבים יכולת הרבה יותר טובה מצד אנדי דלטון, שהיה מחריד נגד הרייבנס.

ביוסטון קיוו לשמח מעט את הקהל המקומי אחרי הוריקן הארווי, אבל כל ההתלהבות מהחזרה של ג'יי ג'יי וואט דעכה מהר מאוד, כאשר טום סבאג' התגלה כפיתרון רע ביותר והתרסק בבית מול ג'קסונוויל. במחצית השנייה זה כבר היה דשון ווטסון וזה כבר נראה קצת יותר טוב, אבל גם החילוף לא מנע את התבוסה המביכה וכעת ייתכן שווטסון יקבל את הקרדיט מהפתיחה ויצטרך להוכיח את עצמו.

לשתי הקבוצות הללו יש היסטוריה קצרה אך חביבה ביניהן, כאשר הטקסאנס ניצחו שבעה מ-11 המפגשים, כולל שני משחקי פלייאוף ב-2012 וב-2013 ואת שני המפגשים האחרונים, ב-2015 ובעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully