וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי קהת: "עדיין לא קיבלתי את ההזדמנות שלי בליגה העונה"

10.9.2017 / 14:21

הקשר הגיב להחלטה שלא להכליל אותו בסגל מכבי חיפה מול עכו (20:15, ספורט1): "יש רגעים שצריך לקבל החלטות לא קלות של מאמן". ההחלטה של לוזון מגיעה לאחר שהחליט לכלול את שלומי אזולאי בסגל. אזלו הכרטיסים לעכו

רועי קהת שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
"אף אחד לא מנסה להראות לו את הדרך החוצה". קהת/ברני ארדוב

מכבי חיפה תשחק היום (ראשון) במסגרת המחזור השלישי בעכו מול הפועל עכו (20:15, ספורט1), ובינתיים הקשר רועי קהת שלא נכלל בסגל מגיב להחלטה של גיא לוזון. אתמול החליט המאמן גיא לוזון לא לכלול את אליסון דוס סנטוס הפצוע בסגל, כשגם רועי קהת נעדר מהרשימה מסיבה מקצועית. הסיבה לכך נעוצה בהחלטה לכלול את הקשר שלומי אזולאי, שמתחרה איתו על אותה עמדה, בסגל.

כזכור, עוד לפני ההחלטה של לוזון אתמול הוא אמר לשחקנים: "יש סגל גדול, שאף אחד מכם לא יופתע אם הוא יהיה מחוץ לסגל. כולם טובים ואיכותיים. השינויים יהיו בהתאם לקבוצות היריבות". על פי הדברים הללו של לוזון, במועדון הניחו כי ההחלטה להוציא את קהת מהסגל אינה מסמלת את המדיניות לגביו.

"אף אחד לא מנסה להראות לו את הדרך החוצה. גיא עשה את ההקדמה באסיפה כדי שאף שחקן לא ירגיש שיש איתו איזו בעיה", הסביר הבוקר גורם במועדון. "יכול להיות שבמחזור הבא יהיו שחקני הרכב שיירדו ליציע. הסגל גדול ורחב. גם שחקנים ששיחקו במשחק הקודם ימצאו את עצמם על הספסל".

בתגובה להוצאתו מהסגל, קהת עצמו העלה היום פוסט באינסטגרם. בין היתר הוא כתב: "אני את ההזדמנויות שלי בליגה השנה עוד לא קיבלתי. אני ממשיך בדרך שלי ובעבודה קשה והשקעה שהביאה אותי לאן שאני היום. בתור מקצוען יש רגעים שצריך לקבל החלטות לא קלות של מאמן.
שיהיה לנו בהצלחה היום".

קהת רשם 32 הופעות בעונה שעברה, מהן 28 בהרכב של מכבי חיפה. יחד איתו, גם אופיר מזרחי לא יהיה בסגל. לפחות אחד מבין סינטיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה אמור לפתוח הערב. לוזון עצמו לא תרגל את ההרכב וביקש מהשחקנים להיות דרוכים לקראת פרסומו הערב.

לקראת המשחק בעכו, אזלו כל הכרטיסים למשחק ולא תהיה מכירה בקופות האצטדיון. אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציעים 1,3 ו-4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully