וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: קליבלנד עם 16 ניצחונות רצופים, הדודג'רס מתפרקים

9.9.2017 / 11:21

סגנית האלופה מאוהיו רחוקה רק ארבעה ניצחונות מהשוואת הרצף ההיסטורי של אוקלנד מ-2002. הקבוצה מעיר המלאכים, שדרסה את הליגה, הפסידה שמונה משחקים ברצף ו-13 מ-14 האחרונים. אריזונה, עם ריצה נהדרת משלה, מתקרבת

רוברטו פרס ניק גודי קליבלנד אינדיאנס. AP
האינדיאנס לא עוצרים/AP

עונת ה-MLB תגיע לסיומה בעוד כשלושה שבועות, אבל עוד לפני שכולם יתפנו לעסוק בפלייאוף, יש כמה רצפים שמרתקים את כל מי שמעורב בליגה.

הלילה (בין שישי לשבת), הפכה סגנית האלופה קליבלנד לקבוצה השלישית בלבד מאז 1961 שרושמת 16 ניצחונות רצופים. האינדיאנס זינקו למאזן 56:85 ויתרון 11 משחקים ב-AL מרכז על פני מינסוטה בזכות הריצה המטורפת שלהם והם רחוקים רק ארבעה ניצחונות מהשוואת השיא של אוקלנד, שנקבע ב-2002, עונת "המאניבול".

מצד שני, הדודג'רס, שנראו בדרך לעונה היסטורית עם כמות ניצחונות מדהימה בשלב מסוים, מתרסקים והלילה הפסידו משחק שמיני ברציפות ו-13 מתוך 14 האחרונים. המקום שלהם בפלייאוף עדיין כמעט בטוח והם ביתרון 10 משחקים על פני אריזונה ב-NL מערב, אבל הדיאמונדבקס, שבעצמם נעצרו הלילה אחרי שיא מועדון של 13 ניצחונות רצופים, נראים הרבה יותר טוב לקראת הפלייאוף. יו דרוויש הפך הלילה למגיש שמגיע הכי מהר ל-1,000 סטרייקאאוטים בליגה, אבל לא נראה שזה ינחם אותו.

יו דרוויש לוס אנג'לס דודג'רס. AP
הישג אישי מרשים, אבל מה קורה לדודג'רס? דרוויש/AP

ב-AL מזרח, בוסטון, עם שלושה ניצחונות רצופים, ברחה ל-4.5 משחקים מהיאנקיז והיא בדרך לפלייאוף. במערב, יוסטון אוטוטו תבטיח את מקומה והיא כרגע בפלוס 14.5 משחקים על האיינג'לס. ב-NL מזרח, וושינגטון, עם חמישה ניצחונות רצופים ויתרון 19 משחקים על מיאמי, תיכנס לפלייאוף השבוע כנראה ובמרכז עוד יש קרב מסוים, כאשר הקאבס מובילים (64:77) ביתרון 4 משחקים על מילווקי וסנט לואיס.

בווילד קארד של ה-AL, היאנקיז ביתרון משחק וחצי על מינסוטה, שבעצמה מובילה ב-2 משחקים על האיינג'לס. גם טקסס (בפיגור 2.5 משחקים), בולטימור (3), סיאטל (4), טמפה ביי (4.5) וקנזס סיטי (4.5) עוד בתמונה. ב-NL, אריזונה מובילה בביטחה, שישה משחקים מעל קולורדו, שצועדת ביתרון 3 משחקים על פני מילווקי וסנט לואיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully