וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינוי בתכניות: קנזס סיטי הדהימה את ניו אינגלנד עם 27:42 במשחק הפתיחה

האלופה בהלם: הפטריוטס ירדו לקרקע אחרי תבוסה ביתית לא צפויה, לאחר שלא הצליחו לעצור את אלכס סמית' ובעיקר את קארים האנט הרוקי, שסיפק תצוגת בכורה היסטורית. משחק נפל לטום בריידי

קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
אף אחד לא ראה את זה בא. האנט/AP

ניו אינגלנד (1:0) - קנזס סיטי (0:1) 42:27

אחרי שבעה חודשי המתנה עונת ה-NFL יצאה הלילה (בין חמישי לשישי) לדרך וכבר במשחק הפתיחה קיבלנו הפתעה גדולה. אם לפני העונה רבים סימנו את האלופה מניו אינגלנד כפייבוריטית לשמור על התואר שלה והיו מי שאף תהו האם היא מסוגלת לרשום עונה מושלמת, הרי שכבר במשחק הפתיחה הכל השתנה והצ'יפס, בתצוגה מרשימה, יצאו מפוקסבורו עם ניצחון ענק.

הפתיחה ממש לא בישרה על ההמשך. מייק גיליסלי, הרכש החדש של הפאטס, השיג טאצ'דאון מהיר והרוקי של קנזס סיטי, קארים האנט, פימבל בנגיעה הראשונה שלו בכדור. ניו אינגלנד כמעט השיגה עוד טאצ'דאון, אך השופטים ביטלו אותו והפטריוטס נעצרו בדאון רביעי, מה ששינה את המומנטום. אלכס סמית' החל לעבוד והוביל דרייב ארוך שקבע שוויון 7:7 בתום הרבע הראשון, כאשר עד להפסקה גיליסלי משיג טאצ'דאון שני, אך האנט מתאושש ורושם טאצ'דאון משלו כדי לקבוע 14:17 למארחים במחצית.

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
בניו אינגלנד יצטרכו לעשות הרבה חושבים. בריידי/AP

ב-87 משחקי הבית האחרונים של הפטריוטס בהם הקבוצה ירדה ביתרון, היא לא הפסידה. לא הפעם. הצ'יפס פתחו נהדר את הרבע השלישי, עם טאצ'דאון של 75 יארד שתפס טייריק היל, בעוד ניו אינגלנד מאבדת את דונטה הייטאוור ודני אמנדולה. גיליסלי, עם טאצ'דאון שלישי, עוד החזיר את היתרון, אך סמית' פתח את הרבע המכריע עם פצצה להאנט ל-78 יארד וטאצ'דאון ולקינוח, הרוקי הוסיף טאצ'דאון בריצה ואז סיפק עוד ריצה גדולה שהפכה לטאצ'דאון של צ'קנדריק ווסט, כדי להשלים את הסנסציה. החדשות הרעות מבחינת הצ'יפס: פציעות להיל ולאריק ברי.

סמית' כיכב עם 368 יארד וארבעה טאצ'דאונים, בעוד האנט הדהים עם 148 יארד וטאצ'דאון בריצה ועוד 98 וצמד באוויר ובסך הכול, הכי הרבה יארדים לרוקי בהופעת בכורה בליגה מאז האיחוד ב-1970. גם היל היה נהדר, עם 133 יארד וטאצ'דאון בתפיסה. בריידי, בתצוגת נפל לא אופיינית חודש אחרי יום ההולדת ה-40 שלו, סיים עם 16 מ-36 בלבד, 267 יארד ובלי טאצ'דאון. אמנדולה תפס ל-100 יארד. ההגנה, שבעונה שעברה לא הרשתה יותר מ-31 נקודות באף משחק ובארבע העונות הקודמות לא אפשרה אף דרייב ביתי של 90 יארד ומעלה והפעם אפשרה שלושה כאלה, התרסקה לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully