וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתי רואה, הייתי עוצר אפילו לבד מול השער"

רחביה ברמן

17.11.2002 / 7:51

איציק זוהר טוען שלא ראה כי דגו נפגע במהלך ההתקפה שהביאה לשער השני ונזכר כי הכדור הגיע אליו אחרי בעיטה של בנין. אלי כהן: "הפכנו לרובין הוד של הליגה". קלינגר: "קוביקה ניצח אותנו לבד"

איציק זוהר דוחה בתוקף את הטענות כאילו לא נהג כשורה כשהמשיך את ההתקפה שהובילה לשער של בית"ר מול מכבי ת"א, במקום לעצור את המשחק בשל פציעתו של ברוך דגו.

"שאף אחד לא יבלבל את המוח. הכדור בכלל הגיע אליי אחרי בעיטה של טל בנין, שנהדפה משחקן הגנה שלנו. לא ראיתי שדגו נפצע. אם הייתי רואה, הייתי עוצר גם אם הייתי לבד מול השער".

על חוסר היציבות של בית"ר, שבשלושה שבועות ניצחה את שתי הקבוצות המובילות בליגה והובסה מול ראשל"צ, אומר זוהר: "אין לי מושג. אנחנו מאזוכיסטים. אם הייתי יודע את התשובה זה לא היה קורה".

שאלה: אולי אלי כהן לא מצליח להחדיר בכם משמעת טקטית?
זוהר: "מה שקשור למאמן תשאל את המאמן".
שאלה: במהלך השבוע לפני ההפסד לראשון, הרגשת בזלזול של השחקנים?
זוהר: "תגיד, אתה חושב שאתה מדבר עם ילד שעלה עכשיו מהנוער? אמרתי לך, מה שקשור למאמן תשאל אותו".

"הסטירה שקיבלנו מול ראשון עדיין מצלצלת"

בהמשך דיבר זוהר על המשמעות של אצטדיון טדי עבור בית"ר: "אחרי ההפסדים לבני יהודה ומכבי פתח תקווה, טדי איבד מהכוח שלו. היינו חייבים להחזיר קצת את הכבוד, ואני שמח שעשינו את זה דווקא במשחקים שנחשבים קשים על הנייר. היינו חייבים את זה לאוהדים".

שאלה: אתה לא חושש שוב מירידת מתח לקראת המשחק מול הפועל פתח תקווה, הקבוצה החלשה בליגה? האם אתה מתכוון לדאוג לכך שהשחקנים הצעירים לא יתפסו תחת?"
זוהר: "תאמין לי שהסטירה שקיבלנו מראשון עדיין מצלצלת לכולם".

אלי כהן, מאמן בית"ר ירושלים, אמר לתוכנית "ראשון בשער": "הפכנו לרובין הוד של הליגה. לוקחים מהעשירים ונותנים לעניים. אין לי תשובה לעניין הזה. אנחנו משחקים עם הרבה ילדים. אנחנו חייבים לשחק גם מול הקטנות בצורה שבה נוכל לנצח".

קלינגר: קוביקה ניצח אותנו לבד

במכבי ת"א התגובות אחרי המשחק, שקטע להם רצף של חמישה ניצחונות, היו קשות. קלינגר: "לא שיחקנו טוב היום. לא הגיע לנו לנצח. אני מכיר רק כדורגל של נחישות ורצון לנצח וזה מה שבית"ר עשו היום. לא מתאים למכבי להיראות כל כך נרפית. קוביקה ניצח אותנו לבד" (מעריב).

אבי נמני: "כואב לי על הקהל, כבר שנים לא הגיעו כל כך הרבה אוהדים שלנו לטדי. אפילו עם 10 שחקנים היינו צריכים לנצח, אבל כל הכבוד לבית"ר" (מעריב).

לירן שטראובר: "נתנו לקוביקה לעשות מה שהוא רוצה. בשיטה כזו של שלושה בלמים, אנחנו לא יכולים להרשות לחלוץ אחד לעשות את מה שהוא עשה" (מעריב).

אבי סטרול: "באנו לא מוכנים למשחק. היתה לי עבודה קשה מול קוביקה, אבל כל הקבוצה הפסידה, לא רק אני" (מעריב).

ראובן עובד: "לא הגיע לבית"ר לנצח, אבל אנחנו היינו חלשים. הרבה זמן לא שיחקנו כל כך גרוע" (מעריב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully