וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל משומר על סף סיכום במכבי פתח תקוה, סוטיריס ניניס נחת להתרשמות

7.9.2017 / 11:35

מגן מכבי חיפה והפועל תל אביב לשעבר יגיע לאימון כבר היום. קשר נבחרת יוון לשעבר סיכם את רוב תנאיו בקבוצה, אבל בגלל הפציעות שעבר, פתח תקוה תערוך לו בדיקות מקיפות

צילום וידאו: עידו שחם, עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: הצרפתים של ליגת הע במפגש פסגה

אייל משומר, אליו פנתה מכבי פתח תקוה לפני מספר שבועות, נמצא על סף סיכום בקבוצה. המגן הימני, ששיחק בעונה שעברה בהפועל תל אביב ולפני כן במכבי חיפה, צפוי להגיע עוד היום (חמישי) לאימון הקבוצה וההערכה היא שיחתום על חוזה לעונה אחת.

מכבי פתח תקוה מתכוונת לצרף בקרוב זר שישי: הקשר סוטיריס ניניס ששיחק במכלן הבלגית בשלוש העונות האחרונות, נחת להתרשמות בקבוצה. ניניס, ששיחק שגדל בפנאתינייקוס וסיים את העונה החולפת במכלן, כבר סיכם את רוב הפרטים בקבוצה ואמור להצטרף לסגל אחרי שזה שוחרר מקבוצתו הבלגית יום לפני סגירת חלון ההעברות הישראלי.

כזכור, בפתח תקוה כבר צירפו חמישה זרים בחלון הזה אך הגעת הזר השישי נדחתה לאחר שבמועדון לא הצליחו למצוא את השחקן המתאים עד סגירת החלון.

סוטיריס ניניס פנאתינייקוס. רויטרס
בדרך למכבי פתח תקוה. סוטיריס ניניס/רויטרס

ניניס נחשב בעבר ל"שחקן העתיד" של הכדורגל היווני וערך בכורה בפנאתינייקוס כבר בגיל 16. חרף התעניינות של קבוצות גדולות יותר ברחבי היבשת, הוא נשאר בקבוצה היוונית עד 2012, אז עבר לפארמה ללא תמורה. ניניס לא הצליח להותיר חותם בקבוצה האיטלקית ועזב אותה אחרי עונה אחת לפאוק סלוניקי. בהמשך חזר לפנאתינייקוס, הצטרף לשרלרואה הבלגית ובמהלך העונה שעברה עבר למכלן.

באף אחת מהקבוצות שלו בשנים האחרונות ניניס לא הפך לשחקן משפיע כפי שחזו לו כשהיה בן עשרה. קרע ברצועה הצולבת בספטמבר 2011 פוגע בהתקדמות שלו ובעונות האחרונות הוא לא שיחק בצורה סדירה ורצופה לאורך זמן. באף אחת מחמש השנים האחרונות לא שותף ביותר מ-17 משחקי ליגה וכעת הוא מקווה להעלות את הקריירה על המסלול, אולי במכבי פתח תקוה.

ניניס לבש את מדי נבחרת יוון 33 פעמים ואת הבכורה ערך תחת אוטו רהאגל בגיל 18 בלבד. הוא כבש שלושה שערים, אחד מהם שער הניצחון על ישראל במוקדמות יורו 2012 בבלומפילד (ספטמבר 2011, 0:1 ליוון).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully