וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NFL, מחזור 11: בסימן מאבקי גומלין

רחביה ברמן

16.11.2002 / 17:12

ארון ברוקס מהסיינטס מול מייקל ויק מאטלנטה במשחק "שלום לבן דודי (גרסה 2.0)". הפטריוטס מתארחים באוקלנד לשחזור משחק הפלייאוף השערורייתי מאשתקד. הניינרס מתארחים אצל סן דייגו

המחזור ה-11 ב-NFL מזמן לנו משחק פנים-בית מרתק, שחזור של גמר ה-AFC מאשתקד, עוד הזדמנות לאלפי אוהדי הניינרס בארץ לראות את אליליהם (בתנאי שיש להם כבלים) ועוד.

המשחק המרכזי המוקדם, שיועבר בשידור ישיר גם בפוקס וגם ב-METV (ראשון, 20:00), מזמן מפגש בין שתיים מהקבוצות המלהיבות בליגה. האטלנטה פלקונס, בראשות מייקל ויק המהפנט, יארחו את ארון ברוקס וסוללת כלי הנשק שלו מהניו אורלינס סיינטס.

ויק וברוקס הם בני דודים, ועובדה זו רק תוסיף למפגש החוזר הפיקנטי. בפעם הקודמת, לפני שלושה שבועות, קיבלנו קרב יריות משובח שהסתיים בניצחונו של הדודן הצעיר, ויק, 35:37. הפעם, כשרק משחק וחצי מפרידים בין שתי הקבוצות, מדובר במאבק מכריע על מיקום לפלייאוף.

ניו אורלינס תלך בכל הכוח על התופסים שלה נגד החוליה האחורית הבינונית של אטלנטה. המפתח לאטלנטה הוא למנוע מהחוליה הקדמית המשובחת של הגנת ניו אורלינס ליצור יותר מדי לחץ על ויק. אם זה יקרה, הוא כבר ימצא חורים בעורף של הסיינטס.

זו שעולה וזו שיורדת

המשחק המאוחר ב-METV יפגיש שתי קבוצות במגמות הפוכות - הסן דייגו צא'ארג'רס מול הסן פרנסיסקו פורטי ניירס (ראשון, 23:00, שידור ישיר במידל איסט). הצ'ארג'רס, שהתחילו כמו אש, מתחילים להרגיש טפטוף מתגבר על המדורה שלהם. הניינרס, שהתחילו בלי הנפץ ההתקפי המוכר שלהם, מוצאים אותו לאחרונה, גם אם הוא בא רק בהפגזות כבדות אך קצרות מועד.

המפתח לניינרס, כרגיל, הוא שטאי סטריטס המשתפר מאד ימשיך להוריד מגינים מהגב של טרל אואנס. יהיו גם מהלכים שבהם יהיה עליו לחסום לטרל, ולהגן עליו מפני הסייפטי המכאיב רודני האריסון. חשוב לניינרס גם שההגנה לא תיתן ללאדייניאן טומלינסון להשתולל.

אצל סן דייגו, המפתחות פשוטים: טומלינסון חייב לתת את שלו וההגנה חייבת לתסכל את טרל אואנס. סן דייגו לא יכולה לנצח את הניינרס בדו קרב יריות.

הריידרס רוצים נקמה באלופים

המשחק המרכזי של המחזור יזמן לחובבי הפוטבול האדוקים לילה לבן: האוקלנד ריידרס, שעצרו את הנפילה החופשית שלהם במאנדיי נייט האחרון, יארחו (שני לפנות בוקר, 03:30, שידור ישיר ב-ESPN. סיקור של המחזור שעה קודם לכן) את הניו אינגלנד פטריוטס , שחזרו בצורה מרשימה מול השיקאגו ברס, לשחזור טעון של חצי גמר ה-AFC האחרון.

במשחק ההוא, רק פסיקה מאד שנויה במחלוקת שלחה את הפטריוטס הסינדרלות לגמר AFC מול פיטסבורג ומשם לסופרבול.במצב של 10:13 לאוקלנד, 1:50 לסיום, הפיל צ'ארלס וודסון לבריידי את הכדור מהיד, קרוב לאמצע המגרש. השופטים קבעו כדור של אוקלנד, אבל הערעור הרשמי האוטומטי (לכל מהלך מכריע פחות משתי דקות לסיום) קבע כי מאחר שבריידי ביצע שניה לפני כן הטעיה של מסירה, איבוד הכדור שלו הוא בעצם מסירה לא מושלמת - למרות שהיה ברור בעליל שבעת ההפלה, בריידי תחב את הכדור לחזהו במטרה לרוץ איתו ולא למסור.

המשחק ההוא כבר נכנס לפולקלור כ"משחק התחיבה" (טאק גיים), ולמרות ששחקני אוקלנד מנסים להוריד פרופיל בעניין, אין שום ספק שיש עילה לנקמה. המפתח למשחק, בשני הצדדים, הוא משחק הריצה. המפסידה תהיה במצב קשה במרוץ לפלייאוף.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

יתר המשחקים

סינסינטי בנגאלס - קליבלנד בראונס
הדרבי של אוהיו. העלובים מסינסי חזרו לדרכיהם הנלעגות, וזו הזדמנות מצוינת לקליבלנד לחזור למרוץ הוויילד קארד, ואולי אפילו לקוות למעידה של פיטסבורג כדי לחלום שוב על ראשות הבית. אם קליבלנד מפסידה, לא מגיע לה להיות בפלייאוף.

דאלאס קאובויס - אינדיאנפוליס קולטס
הבוקרים לא מרשימים לאחרונה, ואדג'רין ג'יימס חוזר להרכב הקולטס, כך שניצחון של דאלאס יהווה הפתעה.

קנזס סיטי צ'יפס - באפאלו בילס
שתיים מההתקפות הטובות בליגה נפגשות למשחק שיכול להשפיע רבות על תמונת הפלייאוף. אין שום ראיה לכך שבאפאלו יכולה לעצור שחקן כמו פריסט הולמס, אבל גם לצ'יפס הגנה חלשה מאד, שספק אם תסתדר עם צמד התופסים הטוב בליגה (אריק מולדס ופירלס פרייס) וגם עם רץ מוכשר כמו טראוויס הנרי. אם אחת ההגנות לא תפתיע לטובה, תנצח הקבוצה שתחזיק בכדור אחרונה.

מינסוטה וייקינגס - גרין ביי פאקרס
אם הווייקינגס רוצים לקחת משהו חיובי מהעונה המחורבנת שהם עוברים, הם לא ימצאו הזדמנות טובה מהאפשרות לנעוץ סיכה בעונה המשובחת של יריבתם השנואה. גרין ביי היא הטוענת היחידה לכתר שלא נראתה פגיעה אפילו לרגע בחודש האחרון. קשה לראות למה שדווקא נגד מינסוטה, עם הגנת המסירה העלובה, זה ייראה אחרת, אבל (כולם ביחד): בשביל זה משחקים את המשחק.

ההגנה של פילי עצבנית

ניו יורק ג'איינטס - וושינגטון רדסקינס
הרדסקינס היו אמורים להיות קבוצת הגנה לא רעה העונה. זה לא קורה. מצד שני, הג'איינטס מתקשים מאד בהתקפה העונה. להזיז את הכדור הולך להם, אבל להבקיע הרבה פחות. מעל לכל, זוהי אחת היריבויות הלוהטות בליגה, ולכן המשחק הזה הוא בחזקת "לדרבי חוקים משלו".

פילדלפיה איגלס - אריזונה קארדינלס
האיגלס, שהיו אמורים לדהור בראש הבית ללא מעצורים, מוצאים את עצמם רק משחק אחד מעל לג'איינטס. הקארדינלס מתים להוכיח שהם על-אמת, ולא סתם פוקס של תחילת העונה, אבל יהיה מפתיע מאד אם הם ישרדו את ההגנה העצבנית של פילי.

טנסי טייטאנס - פיטסבורג סטילרס
בפיטסבורג עדיין מבכים את יתרון 17 הנקודות שהם שמטו בדרך לתיקו מול אטלנטה בשבוע שעבר, וגם טנסי לא הבריקה בניצחון על יוסטון. חזרתו של ג'בון קרס להגנת הטייטאנס אמורה לתת לנפילים תנופה רצינית, אבל עושה רושם שפיטסבורג טובה יותר.

יוסטון טקסאנס - ג'קסונוויל ג'אגוארס
ג'קסונוויל ממשיכה למצוא דרכים לנצח יריבות שאינן נמנות על עילית הליגה, ומול החדשה החלשה לא אמורה להיות לה שום בעיה. סטראוד והנדרסון צפויים להתעלל בדייויד קאר כל המשחק.

בהלת הדולפינים

טאמפה ביי באקנירס - קרוליינה פנת'רס
הפנתרים ספגו השבוע מכה קשה כשהרוקי ההגנתי המצטיין ג'וליוס פפרס הושעה על ידי הליגה לארבעה משחקים (סטרואידים). בהיעדרו, טאמפה אמורה להמשיך במגמת השיפור ההתקפי. מהצד השני, אין לקרוליינה מה שיפגע בהגנה המעולה של שודדי הים.

מיאמי דולפינס - בולטימור רייבנס
פאניקה בדרום פלורידה. ריי לוקאס אמנם היה סביר מול הג'טס, אבל לא הצליח להזיז את הקבוצה במאני טיים. לבולטימור יש מצבת פצועים לא קטנה מזו של פלורידה, אבל המון נשמה. בנוסף, ריי לואיס אמור לחזור. לא נתפלא אם בולטימור ינצחו וינחילו לדולפינים הפסד רביעי ברציפות.

דטרויט ליונס - ניו יורק ג'טס
משחק קל יחסית לג'טס, שצריכים להוכיח שהקאמבק שלהם אמיתי, ולא סתם גמגום אחרון. חוליית ההגנה האחורית של דטרויט חלשה מאד. לג'טס שני תופסים מאד מהירים. די לחכימא ברמיזה.

סיאטל סיהוקס - דנבר ברונקוס
הסיהוקס השיגו ניצחון נאה על אריזונה בשבוע שעבר, בעוד שדנבר קיבלה סטירה במאנדיי נייט. אם דנבר רוצה סופרבול, היא חייבת לתת כאן הצהרה. התופסים של סוסי הפרא חייבים לגרום להגנת הסיהוקס מתיחת יתר, שתיצור חורים שדרכם יוכל הרץ הרוקי קלינטון פורטיס להשתולל.

את המחזור ינעל מפגש המאנדיי נייט בין הסט. לואיס ראמס לשיקאגו ברס. קורט וורנר עדיין לא חוזר להרכב, אבל הוא יתלבש כקווטרבק מחליף לראשונה מאז נפצע במחזור 5. מרשל פולק לא התאמן אתמול, ושיתופו עדיין מוטל בספק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully