וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל רמת גן התפטר: "רוחשת סביבי מערכת לחצים ואיומים קשה ביותר"

6.9.2017 / 13:39

עינב חזנוולד הודיע על עזיבת תפקידו ותקף: "אנשים שפלים החליטו לפגוע בי דרך איומים קשים ביותר על אשתי ועל בנותיי. כאן אני עוצר, שם את אהבתי הגדולה למועדון בצד ויוצא מהמשחק"

עינב חזנוולד יושב ראש הפועל רמת גן. הפועל רמת גן, אתר רשמי
נמאס לו. עינב חזנוולד/אתר רשמי, הפועל רמת גן

הפועל רמת גן הודיעה היום (רביעי) על התפטרותו של יו"ר המועדון עינב חזנוולד, והודיעה שחברי ההנהלה האחרים ימשיכו בתפקידם, ושהבעלים יהודה דולינר ימנה בקרוב יושב ראש חדש. במכתב ההתפטרות הארוך שפרסם כתב חזנוולד בין היתר: "בשל לחץ כבד מאוד שמופעל עליי מכיוונים שונים אך ברורים, לחץ שמורכב מאיומים גלויים ומרומזים אשר מגיעים עד לפתח ביתי ועד למקום עבודתה של אשתי אני מודיע על התפטרותי מתפקיד יו"ר המועדון"

"זה תקופה ארוכה שאני חש מאוים ומסביבי רוחשת מערכת לחצים ואיומים קשה ביותר. הכל בסדר והכל נסבל עד אשר אנשים שפלים החליטו לפגוע בי גם דרך איומים קשים ביותר על אשתי ועל בנותיי. כאן אני עוצר ,שם את אהבתי הגדולה למועדון בצד ויוצא מהמשחק. יש כאן כמה משפחות ואנשים שכואב להם שהם כבר לא יכולים לפעול במועדון כבתוך שלהם כפי שעשו שנים רבות. מותר לבצע שינויים ארגוניים במחלקת הנוער ובבוגרים. מותר לבחור מועמד ראוי אחר לתפקיד בכיר במחלקת הנוער ולא כפי שקבעו בכופר היישוב. מותר למועדון שפועל בצורה ישרה ומקצועית להביא כל שחקן שהמאמן רוצה ובכל תפקיד. אין יותר פרות קדושות במועדון. מותר למועדון בריא לפעול ולעשות הכל לטובת המועדון ללא מורא וללא משוא פנים".

"בתקופה הארוכה שאני מכהן כיו"ר עברתי אין ספור אירועים לא פשוטים והתמודדתי עם אנשים קשים וסיטואציות לא פשוטות. מי שנמצא בקרבתי יודע על מה אני מדבר. הפרידה מהשכנים, הפרידה מאינטרסנטים שהעיקו על המועדון. כשמאמן נוער לא מרכיב שוער בהרכב אתה מקבל שיחות טלפון מאיימות ומוזמן לפגישות הבהרה קשות. כשאתה מפטר מאמן ילדים במחלקת הנוער, מסיבות מקצועיות בלבד, אז בכיר מאוד בעיריית רמת גן מנסה לסחוט אותך באיומים במשך שלוש שנים בצורה נוראה. עם הכל התמודדתי בהצלחה אבל כעת נחצו כל הקווים האדומים מבחינתי".

"עמדתי בראש המערכת במשך תקופה ארוכה ומילאתי את התפקיד באהבה רבה ומתוך תחושה של שליחות. שימשתי כיו"ר בהתנדבות מלאה וללא כל תמורה. לא לקחתי לעצמי שקל אחד בודד אף לא כהחזר הוצאות אישיות שהוצאתי על תפעול המועדון. לא היתה לי קופה קטנה... ולא הבאתי חשבוניות על ארוחות... המועדון נוהל ביושר שאין לו תקדים. ההנהלה הנוכחית ידעה לשמור על כספי המועדון בקנאות ומתוך דאגה עמוקה לעצמתו ועתידו. שמתי את כל החיים שלי בצד לתקופה ארוכה ,שילמתי מחיר אישי כבד ביותר אבל אני לא מצטער על שום רגע. זו הייתה גאווה גדולה לנהל את המועדון היקר הזה ואני מודה על הזכות הגדולה שניתנה לי . אני אוהב את המועדון הזה אהבה חסרת תקדים, מחובר בנפשי לעבר שלו, להיסטוריה שלו, לסמלים שלו ובעיקר למכתש... ואמשיך לעשות הכל למען ביסוסו והצלחתו".

בנוסף לכך, חבר מועצת העיר רמת גן, ליעד אילני, שיגר מכתב לשרת התרבות והספורט מירי רגב וביקש ממנה להתערב בנושא ולחקור אותו במטרה להעביר מסר שאיומים מסוג זה על אנשי ספורט אינם מקובלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully