וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "החזרנו את הכבוד". בניון: "כבר חשבתי שההופעה ה-100 לא תגיע"

מאמן הנבחרת התגאה בהופעה של שחקניו בהפסד באיטליה: "הגנו כמו שצריך, יכולנו להוציא מפה משהו". בופון החמיא להרוש: "היית מצוין". בן חיים: "ניסיתי לתת עוד צ'יפ מעל בופון, חבל שלא נכנס"

רויטרס

נבחרת ישראל רשמה הערב (שלישי) את הפסדה הרביעי ברציפות במוקדמות מונדיאל 2018, אך יצאה מרוצה באופן יחסי, שכן זה היה 1:0 קטן באיטליה מול אחת הנבחרות הבכירות באירופה. צ'ירו אימובילה הכריע בנגיחה בדקה ה-53, כשלישראל היו כמה מצבים במחצית הראשונה ואריאל הרוש סיפק כמה הצלות בצד השני. טאלב טואטחה המושעה ותומר חמד הפצוע צפו במשחק מהיציע.

ישראל נותרה במקום הרביעי בבית ז', מרחק ארבע נקודות מאלבניה השלישית. לסיום הקמפיין נותרו עוד שני משחקים: בחוץ מול ליכטנשטיין ב-6 באוקטובר ובבית מול ספרד בחלוף שלושה ימים.

עוד בנושא:
ישראל הפסידה 1:0 לאיטליה, צ'ירו אימובילה הכריע
הרוש ובן חיים הבלם 7, צדק ובן חיים החלוץ 5: ציוני הנבחרת

אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. רויטרס
מרוצה. אלישע לוי/רויטרס

המאמן אלישע לוי אמר בסיום: "החזרנו את הכבוד של הנבחרת, ככה אני רוצה לראות את נבחרת ישראל. לא באנו היום להתבטל, וזו לא קלישאה. הגנו כמו שצריך. חבל שלא עשינו יותר כי יכולנו להוציא מפה יותר. מה שהביא לשינוי שלנו זה המערך שהתאים למשחק וליריבה. אנחנו מכבדים את האיטלקים, היינו פקטור בזה שהם לא היו במשחק".

לוי המשיך ואמר: "אני לא חושב שיש פה קשר לערן זהבי. ערן הוא שחקן מצוין ועשה כל מה שיכול היה למען הנבחרת. היום השחקנים גילו יכולת טובה מאוד. יש המון אנשים שאוהבים את הנבחרת והיום יש מקום להיות גאה בנבחרת וחבל שלא לקחנו נקודות". על המשחק הטוב של אריאל הרוש, אמר לוי: "אריאל הרוש עשה משחק יוצא מן הכלל והרוויח את המקום שלו בצדק. יש לנו שוערים טובים בלי הבדלים גדולים ביניהם. היום אריאל שיחק טוב ואני שואף ליציבות בהיררכיה. אם הוא יהיה בריא ובכושר טוב, אין סיבה שהוא לא ישחק במשחק הבא".

על המשחק של צמד הבלמים אמר לוי: "טל בן חיים ושיר צדק משחקים טוב בכל פרמטר, גם פיזית ובכל מה שקשור למשחק ההגנה. אני שמח על כך". על ההשעיה של טוואטחה אמר לוי: "אני לא מחפש אף אחד, יש סטנדרטים לנבחרת, מי שלא מבין את הסטנדרטים, יבין שאני לא מטאטא שום דבר. ככה צריך להתנהל בנבחרת ישראל".

על ההפגנה הפוליטית נגד ישראל אמר המאמן: "אנחנו לא פולטיקאים, באים בשם הספורט, האיטלקים כיבדו אותנו יוצא מן הכלל גם בהמנון וגם בסיום המשחק. אנחנו צריכים לדעת לכבד קבוצות בבית שלנו. מקדוניה שעשתה תיקו מול אלבניה קבוצה טובה ושווה יותר מסך הנקודות שלה. צריך לדעת לכבד את היריב, אנחנו נשאף לשחק כמו ששיחקנו היום ולהתקדם".

ג'אן פיירו ונטורה, מאמן נבחרת איטליה, אמר בסיום: "הדבר הכי חשוב במשחק הזה הוא התוצאה, אבל אני שמח - לא היינו מספיק טובים במחצית הראשונה, אך הרבה יותר טובים במחצית השנייה. אם היינו מדייקים ביותר הגבהות לרחבה, התוצאה הייתה גבוהה יותר. השריקות מצד הקהל? ברגע שאתה לא כובש, הן שם. קיבלתי את התשובות שרציתי אחרי התבוסה בספרד. זה לא מפתיע שנצטרך להגיע למונדיאל דרך הפלייאוף, זו אפשרות שלקחנו בחשבון בזמן ההגרלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר חמד (מימין), טאלב טואטחה שחקני נבחרת ישראל ביציע. איציק יצחקי
אלישע לוי על טואטחה: ""אני לא מחפש אף אחד, יש סטנדרטים לנבחרת, מי שלא מבין את הסטנדרטים, יבין שאני לא מטאטא שום דבר"/איציק יצחקי

יוסי בניון: "המחצית הראשונה היתה מצוינת, האיטלקים לא הגיעו לשום מצב. בחצי השני האיטלקים כבר הגיעו להרבה מצבים. ישראל (שצוצינסקי, מנהל הנבחרת, א"י) הבטיח בהופעה הראשונה שלי בנבחרת שאגיע ל-100 הופעות. היתה תקופה שחשבתי שזה לא יגיע כי לא זומנתי לתקופה מסוימת". על פרשת זהבי: "ההחלטה היא של ערן אם יחזור או לא, היינו רוצים שזה יקרה. זהבי לקח החלטה עם המשפחה שלו, עדיין לא ידוע אם יחזור".

החלוץ טל בן חיים: "היו ימים לא קלים בגלל זהבי. היינו חייבים לנצח בבית את מקדוניה אבל זה לא קרה. היינו רוצים מאוד שערן יהיה איתנו, לצערי עשה טעות והיה חייב לשלם עליה". על ההזדמנות שלו מול בופון: "ניסיתי לתת צ'יפ פעם שנייה, חבל שלא נכנס כמו פעם שעברה".

בסיום המשחק ניגש בופון להרוש. השניים החליפו אפודות ובופון אמר לשוער: "היית מצוין. כל הכבוד על המשחק שלך. עשית עבודה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully