וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו קרלוס: המשחק מול מילאן הוא המפתח

16.11.2002 / 9:22

רוברטו קרלוס מאמין כי המפגש מילאן, שיהיה המשחק הראשון של ריאל מדריד בשלב הבתים השני, הוא משחק המפתח בבית זה. אנצ'לוטי: שמח לפגוש את זידאן

רוברטו קרלוס, המגן השמאלי של ריאל מדריד, מאמין כי המשחק מול מילאן, שיפתח את שלב הבתים השני, הוא משחק המפתח בבית ג'. "המשחק הראשון במילאן עומד להיות מאד חשוב", אמר קרלוס לכתבים בתגובה להגרלת הבית אתמול. ריאל הוגרלה לשחק בבית ב' יחד עם מילאן, בורוסיה דורטמונד ולוקומוטיב מוסקבה.

"מעתה ואילך כל המשחקים הם כמו גמרים, אנחנו יודעים שמילאן נמצאת בכושר מצוין, אבל אם נלחץ אותם ונעבוד קשה אנחנו יכולים להשיג תוצאה טובה בסן סירו".

מיצ'ל סלגדו, המגן הימני של ריאל: "אני שמח שקיבלנו את מילאן, בגלל שהם אחת מהקבוצות שרציתי לפגוש. בהשוואה לקבוצות איטלקיות אחרות הם משחקים בסיגנון שיעזור לנו, בגלל שהם רוצים את הכדור וגם נותנים לך לשחק - עדיף בהרבה על יובנטוס או אינטר".

המפגש בין שני מועדוני העל יסמן גם את חזרתו של רונאלדו לאיצטדיון הקודם בו שיחק, סן סירו, כששיחק ביריבה העירונית של מילאן, אינטר מילאנו. החלוץ הברזילאי אמר על חזרתו לאיטליה: "אני שמח לחזור לסן סירו, כמו שאני שמח ללכת לכל מגרש".

מהעבר השני, מאמן מילאן קרלו אנצ'לוטי, אמר על ההגרלה מול הקבוצה הספרדית: "ריאל היא קבוצה שאני מאד שמח שנפגוש בגלל סיבה מיוחדת - זינדין זידאן. אנחנו נשחק נגד לא רק אלוף גדול אלא חשוב מכך - אדם גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully