וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזור הראשון ב-NFL: להתחיל הכי מהר, ולאט לאט להגביר

9.9.2017 / 12:00

מחזור הפתיחה יספק כמה מפגשי ענק, כאשר גרין ביי תחכה לסיאטל ודאלאס (ההשעייה של אזיקייל אליוט בוטלה) לג'איינטס. סינסינטי מארחת את בולטימור, אוקלנד בטנסי, וושינגטון מול פילי ואדריאן פיטרסון חוזר למינסוטה עם הסיינטס

ראסל ווילסון סיאטל סיהוקס מול גרין ביי פאקרס. Jeffrey Phelps, AP
ככה פותחים עונה. הסיהוקס בלמבו פילד/AP, Jeffrey Phelps

לא ברור מה עשיתם בימי ראשון בשבעת החודשים האחרונים אבל הנה הצעה לערב יום ראשון הקרוב: תעזבו הכל, ותראו פוטבול. אחרי משחק הפתיחה המפתיע בפוקסבורו בליל חמישי, המחזור הראשון יימשך בראשון ושני, כאשר בין היתר סגנית האלופה אטלנטה אצל שיקגו, סינסינטי מול בולטימור, טנסי פוגשת את אוקלנד, וושינגטון מארחת את פילדלפיה והדובדבן, גרין ביי מול סיאטל ודאלאס נגד הג'איינטס. במאנדיי נייט, הצגה כפולה: מינסוטה - ניו אורלינס ודנבר - לוס אנג'לס צ'ארג'רס (התרגלתם כבר?). המשחק בין מיאמי לטמפה ביי נדחה בגלל הוריקן אירמה והוא יתקיים במחזור ה-11, בו לשתי הקבוצות אמור היה להיות שבוע חופש.

seperator

20:00

בפאלו - ניו יורק ג'טס

הבילס עם מאמן חדש אחרי עידן האחים ריאן והם פותחים עם משחק שאסור להם להפסיד, נגד יריבה ל-AFC מזרח ומי שנראית כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה. ג'וש מקאון ינסה להצדיק את האמון בג'טס, שעברו מתיחת פנים רצינית.

שיקגו - אטלנטה (METV)

האם הפאלקונס התאוששו מהטראומה הגדולה של הסופרבול? תשובה ראשונה נקבל בעיר הרוחות, מול הדובים, שבחרו את מיטשל טרוביסקי במקום השני בדראפט, אך עדיין צפויים לעלות עם מייק גלנון ומקווים לעונה קצת יותר טובה מאשר ב-2016.

סינסינטי - בולטימור

בשנים האחרונות השתיים הללו מנהלות קרב עיקש ב-AFC צפון יחד עם פיטסבורג וכך, כבר במחזור הפתיחה הן נפגשות לקרב שיכול להתברר כמכריע בעוד כמה חודשים. בולטימור קצת נחלשה, בעוד הבנגאלס מקווים שאיי ג'יי גרין יישאר בריא הפעם. מאזן המפגשים עד היום: 21:21, כאשר סינסי מנצחת שישה משבעת האחרונים.

קליבלנד - פיטסבורג

במרחק כמה שעות נסיעה משם, שתי היריבות האחרות מה-AFC צפון ייפגשו, כאשר הבראונס קיוו להציג את הבחירה 1 בדראפט, מיילס גארט, אך הוא נפצע (כמובן). רוקי אחר, הקוורטרבק דשון קייזר, דווקא ישחק. פיטסבורג, אולי בשנה האחרונה עם בן רות'לסברגר, נהנית מהתקפה נפלאה על הנייר ורוצה לממש העונה את הפוטנציאל הגדול.

דטרויט - אריזונה

הליונס הפתיעו רבים והשתחלו לפלייאוף אשתקד, לא מעט בזכות כמה ניצחונות צמודים ואופי מצוין. הם יוצאים לדרך מול אכזבת העונה שעברה, אריזונה, שבנתה קבוצה טובה מאוד ולא הצליחה להפיק ממנה כלום. קרסון פאלמר הוותיק ולארי פיצג'רלד צריכים להוביל את הקארדס למשהו מוצלח יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
קרסון פאלמר שחקן אריזונה קרדינלס. Ross Franklin, AP
הקארדס אכזבו מאוד בעונה שעברה. פאלמר/AP, Ross Franklin

יוסטון - ג'קסונוויל

העיר שנפגעה יותר מכל מהסופה הארווי תשמח להעלות קצת חיוך על השפתיים של תושביה והיא פוגשת את יריבתה ל-AFC דרום למשחק שהיא לא צריכה או יכולה להרשות לעצמה להפסיד. הטקסאנס מקבלים את ג'יי ג'יי וואט בכוחות מחודשים (בתקווה), בעוד הג'אגוארס עדיין לא ממש בטוחים מי הם רוצים בתור קוורטרבק וגם כך, הבחירות לא נראות מעניינות מדי.

טנסי - אוקלנד

עוד משחק מרתק. הטייטאנס הם גם אחת התקוות הגדולות של העונה בליגה והם פוגשים קבוצה שנחשבה לכזו במשך כמה עונות, עד שבשנה שעברה פרצה בענק ונראתה כמו מועמדת בכירה לאליפות. המסע של הריידרס, שעוברים בקרוב ללאס וגאס, נקטע באכזריות עם הפציעה של דרק קאר לקראת סיום העונה הסדירה ואם הם ישחזרו את היכולת, השמיים הם הגבול. גם טנסי תקבל בחזרה את הקוורטרבק שלה, מרקוס מריוטה, אחרי הפציעה שלו בסוף העונה שעברה.

וושינגטון - פילדלפיה (FOX)

שתי קבוצות שמאוד לא אוהבות זו את זו יתעמתו בלנדובר למפגש הראשון מבין שניים במחזור הזה בתוך ה-NFC מזרח האיכותי. כמו כל מפגש בתוך הבית, גם זה חשוב מאוד ובעיקר במה שמסתמן כבית צפוף במיוחד. זה יהיה המשחק ה-167 בהיסטוריה הארוכה הזו, כאשר וושינגטון ניצחה ב-86 (כולל כל חמשת האחרונים), פילי ב-74 ועוד שישה הסתיימו בתיקו.

קרסון וונץ פילדלפיה איגלס מול וושינגטון רדסקינס. Matt Rourke, AP
האיגלס ינסו לפתוח עם ניצחון חוץ יקר. וונץ מול הרדסקינס/AP, Matt Rourke

23:05-23:25:

לוס אנג'לס ראמס - אינדיאנפוליס (5+ לייב)

הקבוצה ה"וותיקה" של עיר המלאכים סבלה מאוד בעונה הראשונה שלה אחרי המעבר מסנט לואיס והיא חייבת להפגין שיפור דחוף, כאשר הדברים אמורים בעיקר לגבי הבחירה 1 בדראפט הקודם, ג'ארד גוף. גם הקולטס ממש לא הרשימו ב-2016, בעיקר כי אנדרו לאק לא הצליח להישאר בריא. אינדי סופסוף נפרדה מה-GM המושמץ ריאן גריגסון ואולי זה יבשר על רוחות של שינוי בקבוצה. שתי הקבוצות, לצערן, יעלו ללא הכוכב שלהן: את אנדרו לאק הפצוע יחליף סקוט טולזין ואילו ארון דונלד עדיין בהולדאאוט מול הראמס.

גרין ביי - סיאטל (FOX)

אל תופתעו אם נקבל את המשחק הזה בעוד כמה חודשים בגמר ה-NFC. שתיים מהקבוצות הטובות ב-NFL פוגשות זו את זו כבר בפתיחה ולנו רק נותר לקוות למשחק ענק. הקרב האחרון, בדצמבר, הסתיים ב-10:38 מוחץ לפאקרס, שהבהיר לכל מי שכבר מחק אותם מה הם שווים, בדרך לגמר החטיבה. מפגש הפלייאוף האחרון לעומת זאת, בינואר 2015, כלל את אותו אונסייד קיק מפוספס שהשלים עבור סיאטל קאמבק מ-16:0 ל-22:28 ביתי ודרמטי בהארכה.

סן פרנסיסקו - קרוליינה (METV)

הניינרס לא מוצאים את עצמם מאז שג'ים הארבו עזב ואולי השנה, עם קייל שנאהאן שעשה פלאים כמתאם ההתקפה באטלנטה, מכיר מצוין את הפנת'רס מהמאבקים נגדם ומונה למאמן, זה סופסוף ייראה אחרת. קולין קפרניק כבר לא איתם ובסן פרנסיסקו ינסו להפתיע את הפנת'רס, שאחרי העונה החלומית ב-2015 והופעת הסופרבול, התרסקו אשתקד. קאם ניוטון, ה-MVP של אותה עונה, בונה על שנת התאוששות.

דאק פרסקוט דאלאס קאובויס בין שחקני ניו יורק ג'איינטס. Bill Kostroun, AP
בלי אליוט המושעה, הרבה יותר יפול עליו. פרסקוט בין שחקני הג'איינטס/AP, Bill Kostroun

דאלאס - ניו יורק ג'איינטס, בין ראשון לשני, 3:30 (FOX)

שתי נציגות ה-NFC מזרח בפלייאוף האחרון פותחות עוד עונה מלאה בציפיות עם המשחק המרכזי של המחזור. הקאובויס זכו לבשורות טובות לאחר שההשעייה של אזיקייל אליוט נדחתה בהוראת בית משפט והוא יהיה רשאי לשחק העונה. לצדו, דאק פרסקוט בתחילת עונתו השנייה ושני הצעירים הללו, רוצים להימנע מעוד מעידה מול החבורה של איליי מאנינג, שיצאה עם ידה על העליונה משלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

מינסוטה - ניו אורלינס, בין שני לשלישי, 2:10 (FOX)

כשאדריאן פיטרסון נפרד ממינסוטה אחרי קריירה נהדרת ומלאת תהפוכות, הוא לא חלם שיפגוש אותה מהר כל כך, אבל הווייקינגס יחכו לו מהצד השני של המגרש כבר במשחקו הראשון במדי הקדושים. דרו בריס, זקן בעוד שנה ועדיין עושה לא מעט קסמים, ישמח לקבל גם את עזרת ההגנה לשם שינוי, אבל לא בטוח שזה יקרה. מינסוטה, שפתחה עם 0:5 בעונה שעברה ודעכה, תקווה ללמוד מהטעויות.

דנבר - לוס אנג'לס צ'ארג'רס, בין שני לשלישי, 5:20 (FOX)

משחק הבכורה של הצ'ארג'רס ב-LA יחכה לשבוע הבא ובינתיים הם במייל היי סיטי, למפגש לא קל מול ההגנה הנהדרת של הברונקוס, שהחתימו בחזרה את ברוק אוסווילר אחרי סיבוב כושל שלו במחוזות אחרים. דנבר סובלת מלא מעט בעיות, בעיקר בעמדת הקוורטרבק, מה שממש אי אפשר להגיד על היריבה שלמרות כל הצרות שלה, לפחות נהנית מעוד שנה של פיליפ ריוורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully