וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי במוקדמות יורו הצעירות: מרטין אודגור מחכה לישראל

4.9.2017 / 23:40

הכישרון של ריאל מדריד המשחק כמושאל בהירנביין מוביל את הנבחרת הצעירה של נורבגיה. ישראל תקווה להמשיך במומנטום מהניצחון על אזרבג'יין, לביא, גלזר ואלקרינאוי נותרו בארץ (20:00)

איציק יצחקי

אחרי שפתחה את קמפיין מוקדמות יורו 2019 עם ניצחון ביתי 1:3 על אזרבייג'אן, הנבחרת הצעירה של ישראל תתארח מחר (שלישי, 20:00) בדראמן אצל הנבחרת המקבילה של נורבגיה. עבור המארחת יהיה זה משחק שלישי במסגרת בית ה', אחרי שהביסה 0:5 את קוסובו בחודש יוני ואז הפסידה לאותה יריבה 3:2 במשחק החוץ ביום שישי האחרון.

הנבחרת נחתה אמש בנורבגיה אחרי שמרקו בלבול ביצע שלושה שינויים בסגל: נטע לביא המורחק ודן גלזר ועמראן אלקרינאוי הפצועים נשארו בארץ, ובמקומם זומנו פז בן ארי מבני יהודה, אמיר נסאר מעירוני קרית שמונה ואיהאב גנאים מבני סכנין.

את הסגל של ליף גונאר סמרוד מוביל מרטין אודגור, הכישרון בן ה-18 של ריאל מדריד שמשחק כמושאל בהירנביין ההולנדית וכבש בהפסד לקוסובו. לצדו ניתן למצוא את הקשר איבר פוסום, שחקנה של האנובר הגרמנית שהספיק גם הוא להופיע בנבחרת הבוגרת. נורבגיה הגיעה לחצי גמר יורו 2013 שנערך בישראל, אחרי שסיימה ב-2:2 עם הנבחרת הצעירה במשחק הפתיחה בנתניה. לאחר מכן, במוקדמות יורו 2015, ישראל ניצחה 1:3 בדראמן (מונס דאבור, גיל יצחק ואמיר עגייב ביצעו מהפך) ו-1:4 בבית עם שלושער של דאבור.

שחקן ריאל מדריד, מרטין אודגור. GettyImages
זוכרים אותו? אודגור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully