וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד - קנזס סיטי: שבעה חודשים זה מספיק זמן לרדת לקרקע?

7.9.2017 / 13:00

בפברואר, הפטריוטס רשמו את הקאמבק הגדול בתולדות הספורט האמריקאי וזכו באליפות חמישית. עם בריידי בן ה-40, בליצ'יק, גרונק שחוזר ולא מעט חיזוקים, הם ינסו לא למעוד בבית מול הצ'יפס האיכותיים, שמקווים לנצל את האופוריה ולפתוח את העונה עם ניצחון מפתיע (ו', 3:30)

רוב גרונקובסקי ניו אינגלנד פטריוטס. AP
הפאטס הולכים לדרוס את הליגה?/AP

ניו אינגלנד - קנזס סיטי, בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 5 ו-FOX

חיכינו חיכינו, בכינו בכינו והנה היא כאן: עונת 2017 ב-NFL סוף כל סוף יוצאת לדרך, עם משחק פתיחה מרתק בין האלופה ניו אינגלנד לבין אנדי ריד והצ'יפס.

שבעה חודשים אחרי הקאמבק הגדול בתולדות הספורט האמריקאי, שסידר לטום בריידי, ביל בליצ'יק והפטריוטס את האליפות החמישית שלהם במילניום הזה, החבורה מפוקסבורו חוזרת למגרש ונראית חזקה מתמיד. ניו אינגלנד עשתה כמה טריידים מסקרנים בפגרה והביאה בין היתר את ברנדין קוקס מניו אורלינס ואת סטפן גילמור מבפאלו ויש לא מעט פרשנים שמאמינים שהיא הולכת לדרוס את הליגה, זאת למרות שמספר 12 חגג יום הולדת 40 בחודש שעבר. הפטריוטס ייאלצו להעביר את העונה ללא התופס ג'וליאן אדלמן שקרע את הרצועה ויקוו לקבל בכוחות מחודשים את רוב גרונקובסקי, שהיה פצוע בעונה שעברה.

הצ'יפס מצדם, חולמים לנצל את האופוריה ואת החגיגות הצפויות כדי להמם את ניו אינגלנד, שהמסע שלה בחזרה לגדולה התחיל עם אותו הפסד מביש 41:14 בארוהד בספטמבר 2014, באחת התצוגות הגדולות ביותר של קנזס סיטי בשנים האחרונות. מאז, הקבוצות נפגשו רק עוד פעם אחת, בפלייאוף בינואר 2016 וניו אינגלנד ניצחה בבית, בקושי רב, 20:27. אלכס סמית' המנוסה, טראוויס קלסי וטייריק היל שחוזר אחרי עונת פריצה פנטסטית בהחלט יכולית לעקוץ, כאשר בהגנה ג'סטין יוסטון העוצמתי פותח עוד שנה כמנהיג של הקבוצה. הצרה של הצ'יפס: הם מעולם לא ניצחו את בריידי במשחק חוץ, בארבעה מפגשים שנערכו עד היום. הניצחון האחרון שלהם בניו אינגלנד הגיע אי שם ב-1990.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully