וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: יחזקאל חתם, מגעים לצירוף בריינבורג, ברוסו עשוי לעבור לאשדוד

4.9.2017 / 18:50

מכבי תל אביב העבירה את שחקן הכנף בהשאלה, קרית שמונה תשלם 40 אלף שקל ואת שכרו המלא. על המועמדות של יחזקאל פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. חודשו המגעים עם שחקן נבחרת ארובה שהיה מועמד בקיץ. הקשר מחוף השנהב עשוי לעבור דרומה

שגיב יחזקאל שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
יוותר על הפרמיות. שגיב יחזקאל/יוסי ציפקיס

עירוני קרית שמונה מנהלת במגעים מתקדמים עם הקשר גרגור בריינבורג שהיה מועמד לקבוצה במהלך פגרת הקיץ. בריינבורג, שחקנה של נבחרת ארובה, היה על סף סיכום במועדון בפגרה אך לא חתם בסופו של דבר וכעת המגעים בין הצדדים התחדשו. בריינבורג מעוניין להגיע לקרית שמונה אך המועדון ההולנדי שלו מערים קשיים על שחרורו ובקבוצה של איזי שרצקי מקווים לפתור את העניין בתוך 24 שעות. במידה ועסקת בריינבורג תושלם מי שישוחרר יהיה דידייה ברוסו שעשוי לעבור למ.ס. אשדוד.

עסקת השאלתו של שגיב יחזקאל לעירוני קרית שמונה סוכמה היום, והשחקן יעבור לקבוצה של חיים סילבס. אחרי שפרטי העסקה סוכמו בין הקבוצה הצפונית למכבי תל אביב, הקבוצה של איזי שרצקי הודיעה היום רשמית כי יחזקאל חתם בהשאלה עד תום העונה.

לוואלה! ספורט נודע שבניגוד לעסקאות השאלה קודמות שנעשו בין הקבוצות, הפעם לקרית שמונה לא תהיה אופציה קבועה מראש לרכוש את יחזקאל בסוף העונה, ואם שרצקי ירצה לרכוש אותו הוא יצטרך להיכנס למשא ומתן מול מכבי תל אביב בסוף העונה.

עוד בנושא

עירוני קרית שמונה: יוגברו המאמצים לצרף את שגיב יחזקאל
יונתן כהן האריך חוזהו והושאל לבני יהודה: "יוצא לשנת התחשלות"
מכבי תל אביב: מרבית הסעיפים בעסקת חוסה רודריגס סוכמו, ההחלטה היום

גרגור בריינבורג בנמל התעופה. מגד גוזני
הקבוצה ההולנדית מערימה קשיים. בריינבורג/מגד גוזני

קרית שמונה תשלם כ-40 אלף שקל עבור שאילתו של יחזקאל, כאשר השחקן יקבל את משכורתו באופן מלא מהקבוצה הצפונית. כמו כן, חוזהו של יחזקאל בסגנית האלופה מורכב ממשכורת בסיס ופרמיות על נקודות. יחזקאל הסכים לוותר על הפרמיות ולעבור לקרית שמונה עם משכורת הבסיס בלבד, בשל הרצון לקבל דקות משחק רבות העונה ומתוך ההבנה שגם ככה הוא לא צפוי לקבל יותר מדי הזדמנויות בקבוצתו הנוכחית, מה שבכל מקרה ימנע ממנו לקבל פרמיות. יחזקאל שוהה בחו"ל ויחזור היום בלילה.

לידיעה הראשונית בוואלה! ספורט על מועמדותו של שגיב יחזקאל לקרית שמונה

(עדכון ראשון: 14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully