וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרזי: אני ממש לא מתגעגע לאתונה

דורון ברגרפרוינד ועוזי דן

15.11.2002 / 21:03

המאמן שום על ההגרלה: "אנחנו לא חוששים מאף אחת". המטרה בחיפה - לארח את המשחק בניקוסיה כדי למלא שוב את היציעים באוהדים ישראלים, יוונים ומקומיים כפי שהיה מול אולימפיאקוס

בחיפה משוכנעים כי אם משחק הבית מול א.א.ק אתונה ייערך בניקוסיה, יגיעו שוב כ-20 אלף צופים לאיצטדיון ג'י.אס.פי, לפחות מחציתם אוהדי הקבוצה היוונית. כך היה גם במשחק מול אולימפיאקוס בליגת האלופות כש-8000 אוהדים יוונים הגיעו מפיראוס והצטרפו ביציעים ל-5000 אוהדים קפריסאים.

החשש היחידי אצל אנשי חיפה הוא שראשי משטרת קפריסין ינסו לנצל את המצב וידרשו תשלומים מופרזים עבור אבטחת המשחק.

עוזר מאמן מכבי חיפה, מרקו בלבול, צפה בדרבי של אתונה בשבוע שעבר בו שיחקו א.א.ק אתונה ואולימפיאקוס כחלק מההכנות לקראת המשחק המכריע נגד אולימפיאקוס ביום רביעי, כך ששחקני האלופה כבר מכירים את יריבתם ואין ספק כי מדובר ביתרון מודיעיני גדול.

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר שוחח היום עם ראשי הקבוצה היוונית כדי לתאם איתם את תנאי האירוח של מכבי חיפה ביוון. ההנחה היא שחיפה תשוכן באותו מלון בו השתכנה השבוע בביקורה האחרון ביוון.

"אני ממש לא מתגעגע לאתונה", אמר מגן הקבוצה אלון חרזי. "ללא ספק יהיה מדובר באופרה אחרת. זה לא יהיה שונה לחלוטין מהמשחק נגד אולימפיאקוס. הפעם היריבה שלנו תשמור היטב בהגנה. מה שטוב הוא שאנו מכירים את א.א.ק אתונה כיוון שצפינו במשחק שלהם מול אולימפיאקוס".

במכבי חיפה העריכו הבוקר כי להבדיל מהמשחק נגד אולימפיאקוס יבקשו מאות ואולי אלפי מאוהדי הקבוצה לצאת ליוון לעודד את החיפאים.

אתר ספורט 5 מוסיף:

מאמן מכבי חיפה התייחס גם הוא להגרלת גביע אופ"א מול הקבוצה היוונית ואמר לאתר האינטרנט הרשמי של המועדון: "ברמה הזה לא משנה נגד מי עלינו לשחק. הקבוצות האחרות שבאו בחשבון, הרטה ברלין, סלטה ויגו ופורטו, לא יותר קלות. עצם העובדה שהיוונים לא הפסידו במדריד וברומא מלמדת משהו על יכולתם. ראיתי את קלטת המשחק שלהם מול אולימפיאקוס ואני מקווה שהמומנטום שלנו לא ייפסק. איני צופה בעיות עם הקהל שלהם, ואני מאמין שהפעם הקהל החיפני יוכל להגיע ליוון ולמשחק הביתי שלנו. אין ממה לחשוש, פשוט בקטע עם אולימפיאקוס, נותרו משקעים מהמשחק הראשון בקפריסין. מקצועית לא ליקקנו דבש נגד אף קבוצה, הגענו לרף כזה שאנחנו נותנים כבוד לכל יריבה אבל כבר לא חוששים מאף אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully