וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד פטריוטס: קליל השלמות?

דודי כפרי

7.9.2017 / 16:00

פרויקט פתיחת העונה מגיע לסיומו: גם השנה, האלופה צפויה לטייל בלי בעיות ב-AFC מזרח ובזכות כמה טריידים שהפכו אותה ל"קבוצת על", יש מי שמאמין שהיא אפילו יכולה לעשות עוד עונה מושלמת. בכל מקרה, מדובר במועמדת מספר 1 לתואר ורק הפציעות יכולות לפגוע

טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס. David Richard, AP
אתה בטוח שאתה בן 40? בריידי/AP, David Richard

מאזן בעונה שעברה: 2:14, זכייה בסופרבול

מאמן: ביל בליצ'יק, נראה כמו נצח, אבל זאת העונה ה-18

עזבו: סבסטיאן וולמר (תאקל) פרישה, רוב נינקוביץ, ליינבקר (פרישה), לגאונט בלאונט, רץ (שחקן חופשי), מרטלוס בנט, טייט אנד (שחקן חופשי), לוגאן ריאן, קורנרבק (שחקן חופשי)

הצטרפו: מייק גיליספי, רץ (תמורת סיבוב 5 לבפאלו), סטפון גילמור, קורנר (שחקן חופשי מבפאלו), ברנדין קוקס (טרייד), דיוויס האריס, ליינבקר (שחקן חופשי)

בחירות דראפט משמעותיות: דרק ריוורס, דיפנסיב אנד (סיבוב 3), טוני גארסיה, תאקל (סיבוב 3), דיטריך וייז ג'וניור, דיפנסיב אנד (סיבוב 4)

ביל בליצ'יק מאמן ניו אינגלנד פטריוטס עם ג'וש מקדניאלס. Eric Gay, AP
קאמבק חלומי בסופרבול האחרון. בליצ'יק ומקדניאלס/AP, Eric Gay

אחרי שנזקקו לנס כדי לקחת את הסופרבול החמישי שלהם, הפיקו בניו אינגלנד לקחים, התחילו את האוף סיזן בסערה, ועל הדרך ניטרלו את בפאלו מעמדת האיום עליהם. קודם כל, הפאטס החתימו את סטפון גילמור, ואז ניצלו טעות של הנהלת הבילס (מפתיע, נכון?) והשיגו את גילספי תמורת בחירת סיבוב 5 בלבד, והוא יהיה הרץ שמחליף את לגארט בלאונט שעזב. בנוסף, האלופה הביאה את קוני אילי בטרייד מקרוליינה וגולת הכותרת היא ברנדין קוקס המבטיח תמורת סיבוב ראשון מניו אורלינס.

ביל בליצ'ק וטום בריידי, שהפעם פותח עונה בלי השעיות, לא מאמינים בניסים. הם יודעים שקאמבק כמו שהיה להם בפברואר האחרון כבר לא יחזור, והם מוכנים לחלוטין לעונה הקרובה. בשורה התחתונה, שהיא במקרה של הפטריוטס גם השורה הראשונה – זאת קבוצת על, רמה לפחות מעל כולם. על הנייר הם שווים 0:16 ונכון שב-NFL קשה לנצח את כל המשחקים, אבל אחרי הסופרבול והאוף סיזן הפעיל שהעביר מסר חד, זה בהחלט סביר. אחרי הכל, איזה אתגרים כבר נשארו לצמד ה-B&B?

אולי הפציעה של אדלמן, הרסיבר הכי אמין, שסיים את העונה עם קרע הרצועה. מצד שני, גרונק בריא לגמרי ולבליצ'יק יש מוניטין של מציאת "רסיברים מהרחוב". קוני אילי נחתך, כך שההימור של הפטריוטס עליו נכשל. על פניו זה יותר משמעותי, אבל בפטריוטס מאמינים בצעירים שלהם.

התחזית: 0:16, בדרך ל-0:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully