וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק ג'טס: הקרב על הבחירה 1 בדראפט

דודי כפרי

7.9.2017 / 9:00

הסילונים נראים כמו אחת הקבוצות הגרועות ב-NFL בעונה הקרובה. ג'וש מקאון הוותיק והלא מרשים צפוי לפתוח כקוורטרבק ואין לו כל כך למי למסור, למרות הטרייד על ג'רמיין קרס. אולי ההגנה תהיה סבירה, אבל יש סיכוי למאזן החלש בליגה

מאט פורטה שחקן ניו יורק ג'טס. Bill Kostroun, AP
אחד הכלים היחידים של הבילס. פורטה/AP, Bill Kostroun

מאזן בעונה שעברה: 11:5

מאמן: טוד בואלס, עונה שלישית

עזבו: הקוורטרבקים ריאן פיצפטריק וג'ינו סמית, הרסיברים ברנדון מארשל ואריק דקר (שוחררו), קלווין פריור, סייפטי (טרייד), ריאן קליידי, תאקל (שוחרר ופרש), ניק מנגולד, סנטר (פרש אחרי 11 שנה), דייויד האריס, ליינבקר (נחתך אחרי 10 שנים וחתם בפטריוטס), דרל ריוויס (שוחרר, בלי קבוצה), שלדרון ריצ'רדסון (טרייד, לסיאטל)

הצטרפו: ג'וש מקאון, קוורטרבק (שחקן חופשי), קלווין ביצ'ם, תאקל (שחקן חופשי), מוריס קלייבורן, קורנרבק (שחקן חופשי), דימארקו דייויס, ליינבקר (טרייד), ג'רמיין קרס (טרייד, מסיאטל)

בחירות דראפט משמעותיות: ג'מאל אדאמס, סייפטי (סיבוב 1), מרכוס מיי, סייפטי (סיבוב 2), ארדריוס סטיוארט, רסיבר (סיבוב 3), צ'אד הנסון, רסיבר (סיבוב 4), ג'ורדן לגט, טייט אנד (סיבוב 5)

טוד בואלס מאמן ניו יורק ג'טס. Charles Krupa, AP
ינסה לגרד כמה ניצחונות. בואלס/AP, Charles Krupa

תסתכלו רגע על שורת העוזבים. קשה לזכור מצב כזו, בו כל הוותיקים עוזבים בבת אחת. נכון, חלקם היו צריכים לעבור הלאה, אבל הקיצוץ בג'טס היה רוחבי ומוחלט ונשאר מעט מאד לבנות עליו. הקוורטרבק יהיה מקאון, שזוהי קבוצתו השמינית בקריירה של 15 עונות, או כריסטיאן האקנברג, שנבחר בסיבוב השני בשנה שעברה ולא שיחק כלל למרות שלפניו היו פיצפטריק, ג'ינו סמית וברייס פטי. נכון לעכשיו, מקאון יפתח, אבל אין לו כמעט אף אחד למסור את הכדור אליו מלבד הרוקים (גם קווינסי אנוואן גמר את העונה), או קו התקפה שיגן עליו. בגלל זה, ברגע האחרון הג'טס עשו טרייד ונפרדו משלדון ריצ'רדסון לטובת ג'רמיין קרס שבא מסיאטל. על הקרקע יש את בילאל פאוול ומאט פורטה, אבל יש גבול כמה אפשר לרוץ במשחקים של סקור גבוה וזה מה שיהיה, כי ההגנה טובה יותר מההתקפה רק כי כאמור, ההתקפה מחרידה.

קלייבורן יותר מיחליף את ריוויס ששוחרר, אדאמס ומיי ישדרגו את עמדת הסייפטי, אז יש סיכוי שהרביעייה האחורית תשתפר. אם ווילקרסון יהיה בריא, אז קו ההגנה יהיה טוב יותר וביחד הם ימנעו מהג'טס לשחזר את עונת האפס של הליונס מ-2008.

התחזית: 14:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully