וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו בילס: אין אור בקצה המנהרה

דודי כפרי

6.9.2017 / 16:00

הקבוצה מאפסטייט ניו יורק אומנם נפרדה מהאחים ריאן, אבל על הדרך היא גם החלה בעוד תהליך של בנייה מחדש וקשה לראות איך דווקא העונה היא מגיעה לפלייאוף ראשון במילניום הזה

לשון מקוי בפאלו בילס. AP
הכוכב הגדול של הבילס. מקוי/AP

מאזן בעונה שעברה: 9:7

מאמן: שון מקדרמוט, שנה ראשונה

עזבו: סמי ווטקינס, רסיבר (תמורת בחירת סיבוב 2), רונלד דרבי, קורנר, (תמורת בחירת סיבוב 3), מייק גיליסלי, רץ (שחקן חופשי), סטפן גילמור, קורנר (שחקן חופשי), ג'ונתן וויליאמס, רץ אחורי (שוחרר)

הצטרפו: מיכה הייד, סייפטי (שחקן חופשי), ג'ורדן מת'יוז, רסיבר (טרייד מפילדלפיה), מייק טולברט, פולבק (שחקן חופשי)

בחירות דראפט משמעותיות: טרה-דייויס וויט, קורנר (סיבוב 1), ג'יי ג'ונס, רסיבר (סיבוב 2), דיון דוקינס, תאקל (סיבוב 2), ניית'ן פיטרמן, קוורטרבק (סיבוב 5)

סמי ווטקינס בפאלו בילס. AP
הבילס חושבים הלאה ונפרדו מווטקינס/AP

הבילס שמו קץ לעידן האחים ריאן, רקס המאמן ורוב מתאם ההגנה, וזה כבר שינוי חיובי, אבל הם עברו אוף-סיזן מוזר. הם איבדו שני שחקנים חשובים לניו אינגלנד (גילמור והרץ המחליף גיליסלי, עבורו קיבלו רק בחירת סיבוב 5), הם עשו דראפט טוב על הנייר ואז מיד פיטרו את הג'נרל מנג'ר וכך, הם יוצאים לדרך חדשה.

איכשהו, טיירוד טיילור נשאר הקוורטרבק לעוד שנה, אבל הכלים סביבו מתמעטים וגם לשון מקוי מתקרב לגיל בו הזריזות האופיינית של שחקנים מסוגו מתחילה להיעלם. בבפאלו, הקבוצה היחידה שלא הייתה בפלייאוף במילניום הזה, מכחישים זאת כמובן, אבל כנראה שמתישהו במהלך מחנה האימונים התחדדה ההבנה שגם הפעם הם רחוקים מהפוסט סיזן ולכן, במועדון פצחו בהכנות לעונת 2018/19. בשנה הבאה יהיו לבילס שתי בחירות בכל אחד משלושת הסיבובים הראשונים. השנה בינתיים, אין להם עומק כלל בחוליה האחורית, בליגה שמבוססת על מסירה.

התחזית: 12:4, וגם ארבעה ניצחונות יהיו מזל גדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully