וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי דולפינס: נקודת הג'יי

דודי כפרי

6.9.2017 / 9:00

היונקים איבדו את ריאן טניהיל לכל העונה ובלית ברירה, פנו לג'יי קאטלר והחזירו אותו מפרישה. יחד עם ג'יי אחר, אג'אי, השניים ינסו להביא את אחת ההפתעות הנעימות של 2016 לעוד הופעת פלייאוף

ג'יי קאטלר מיאמי דולפינס. AP
פתאום הוא מוצא את עצמו שוב על המגרש. קאטלר/AP

מאזן בעונה שעברה: 6:10, הפסד בווילד קארד

מאמן: אדם גייס, עונה שנייה

עזבו: דיון ג'ורדן, דיפנסיב אנד (נחתך), ברנדן אלברט, תאקל (טרייד לג'קסונוויל ואז פרש), ג'ורדן קמרון, טייט אנד (שחקן חופשי), מריו וויליאמס, נוז תאקל (שחקן חופשי)

הצטרפו: ג'יי קאטלר (מצוות השידור של פוקס), לורנס טימונס, ליינבקר (שחקן חופשי), ג'וליוס תומאס, טייט אנד (טרייד), טי ג'י מקדואל, סייפטי (שחקן חופשי)

בחירות דראפט משמעותיות: צ'ארלס האריס, דיפנסיב אנד (סיבוב 1), ריקון מקמילן, ליינבקר (סיבוב 2), דאבון גודצ'ה, דיפנסיב תאקל (סיבוב 5) אייזיק אסיאטה, גארד (סיבוב 5)

ג'יי אג'אי מיאמי דולפינס. Wilfredo Lee, AP
יסחוב את ההתקפה? אג'אי/AP, Wilfredo Lee

קצת מוזר לחשוב שקבוצה שמאבדת את הקוורטרבק הפותח שלה בקדם העונה ומביאה במקומו קוורטרבק שכבר פרש תהיה פייבוריטית למקום השני בבית, אבל כזה הוא ה-AFC מזרח. אחרי שנה אחת עם המאמן גייס והעפלה לפלייאוף לראשונה מזה עשור, במיאמי קיוו להמשכיות.

היונקים התמקדו בעיקר בלהשאיר את השחקנים ולחזק דרך הדראפט. עם הרץ ג'יי אג'אי והתופס קני סטילס, שהוחתם על הארכת חוזה, ציפו במיאמי לעוד צעד קדימה. במקום, ריאן טניהיל סיים את העונה ובלית ברירה פנה גייס לקאטלר, שפרש העונה. תחת גייס בשיקגו, סיפק קאטלר את אחת העונות הטובות ביותר בקריירה שלו ואולי הוא יצליח שוב להוציא ממנו את המיטב.

התחזית: זה לא יקרה. קו ההתקפה עדיין רעוע וההגנה לא השתפרה מספיק, במיוחד כאשר טי ג'י מקדואל מושעה חצי עונה. במיאמי יסתפקו בשבעה ניצחונות, שיספיקו למאזן השני בטיבו בבית. 9:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully