וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד בראונס: ילדים זה שיפור?

אריאל גרייזס

5.9.2017 / 16:10

הבראונס ניצלו בנס מעונת 16:0, אבל התחושה היא שבקליבלנד סופסוף בונים משהו כמו שצריך. עם הבחירה מספר 1 בדראפט מיילס גארט ועם דשון קייזר המבטיח, גם העונה הזו תהיה חלק מתהליך ההתקדמות

דשון קייזר קליבלנד בראונס בדראפט 2017. AP
קליבלנד הביאה את אוסווילר והעיפה אותו. האיש הזה אמור להתפתח במקומו. קייזר/AP

מאזן בעונה שעברה: 15:1

מאמן: יו ג'קסון (עונה שנייה)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: ברוק אוסווילר (ק"ב, כבר הספיק להיות משוחרר ולחתום בדנבר), קני בריט (רסיבר), קווין זיטלר (אופנסיב ליין), ג'ייסון מקורתי (קורנרבק)

שחקנים משמעותיים שעזבו: רוברט גריפין וג'וש מקאוון (ק"ב), טרל פריור, ג'וש גורדון ואנדרו הופקינס (רסיברים)

בחירות דראפט משמעותיות: מיילס גארט (דפנסיב אנד), ג'בריל פפרס (סייפטי), דשון קייזר (ק"ב)

מיילס גארט שחקן טקסס A&M. Eric Christian Smith, AP
הבחירה 1 בדראפט. גארט/AP, Eric Christian Smith

קשה למצוא פרויקט יותר מעניין כרגע בליגה מאשר קליבלנד. כנראה שגם לא תמצאו קבוצה יותר מתוסבכת מקליבלנד. בעוד בולטימור וסינסי עדיין לא החליטו האם הן נכנסות לבנייה מחדש, הרי שקליבלנד נמצאת שם כבר כמה שנים טובות ולא בטוח בדיוק מתי תצא מהמצב הזה. הבראונס דאגו בעונה האחרונה להעמיד קבוצה לא תחרותית בעליל, שרק בנס הצליחה לנצח משחק אחד. זה הביא להם את הבחירה הראשונה בדראפט, אותה הם לא התפתו להוציא על ק"ב, מה שמשאיר אותם עדיין באמצע התהליך, כשהכיוון שלו לא לגמרי ברור.

בהתחשב בעזיבה של מרבית השחקנים המשמעותיים מהשנה שעברה, בעיקר טרל פריור שהיה נקודת האור היחידה כמעט בהתקפה של החומים, אבל גם שניים ממה שהיה נראה כמו עשרות ק"בים שעברו מאחורי הסנטר בקליבלנד, הרי שהבראונס נכנסים לעוד עונת בנייה, בציפייה לדראפט הקרוב, שגם בו יש להם לא מעט בחירות. בינתיים, קודי קסלר, ברוק אוסווילר (שהגיע אחרי עונת נפל ביוסטון בעיקר בשביל לקבל איתו גם בחירת סיבוב שני) ודשון קייזר, שנבחר בסיבוב השני מנוטרדאם, יתחרו על עמדת הפותח וצפויים ליהנות מקו התקפה משובח במיוחד בראשותו של ג'ו תומאס הנצחי ועם המצטרף הטרי קווין זיטלר בעמדת הגארד הימני. לצערו של מי שלא ייבחר כקוורטרבק הראשון, מטרות למסור להן לא יהיו לו יותר מדי, שכן קורי קולמן וקני בריט הם הרסיברים המובילים של הקבוצה, מה שאומר הכל.

גם בהגנה מדובר ביחידה בבנייה, כאשר מיילס ג'ארט, בחירת הדראפט הראשונה העונה, ינסה ללחוץ את הק"ב לצידם של בחירות הדראפט המאכזבות משנה שעברה קרל נאסיב ועימנואל אוגובה. קצת יותר ניסיון יש בליינבקר, עם ג'יימי קולינס האתלטי שהגיע בטרייד מהפטריוטס באמצע העונה הקודמת (וחתם על הארכת חוזה הקיץ) וכריסטיאן קירקסי, כשבהגנה האחורית יהיה מעניין לראות איך ישתלב ג'יבריל פפרס, בעל העמדה הלא מוגדרת (שיחק סייפטי בקולג' אבל נחשב מאוד ורסטילי) לצידם של אד ריינולדס, ג'ו היידן הפציע וג'ייסון מקורתי הותיק.

התחזית: עוד עונת בנייה, אבל עם ניצוצות מעניינים לעתיד. שלושה ניצחונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully