וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולטימור רייבנס: שוקעים בבינוניות

אריאל גרייזס

4.9.2017 / 16:00

העורבים סבלו מעונה מאכזבת, כמעט כמו שקרה להם בכל שנה מאז הזכייה בסופרבול. ג'ו פלאקו מתקשה להצדיק את הסכומים שהוא מקבל והקבוצה של ג'ים הארבו רק הולכת לאחור, בדרך לעונת בנייה כנראה

ג'ון פלאקו סטיב סמית' סניור בולטימור רייבנס. Christian Petersen, GettyImages
הופעת פלייאוף בודדת מאז האליפות. פלאקו/GettyImages, Christian Petersen

מאזן בעונה שעברה: 8:8, ראו את הפלייאוף מהבית

מאמן: ג'ון הארבו (עונה עשירית)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: דני וודהד (ראנינג בק), ג'רמי מקלין (רסיבר), ברנדון קר (קורנרבק)

שחקנים משמעותיים שעזבו: דניס פיטה (טייט אנד), לורנס גאי (דפנסיב ליין), לדאריוס ווב (סייפטי), אלביס דומרוויל (ליינבקר), זאק אור (ליינבקר), ריקי ואגנר (אופנסיב ליין), ג'והן הרשל (סנטר)

בחירות דראפט משמעותיות: מרלון האמפרי (קורנרבק), טיוס באוסר (דפנסיב ליין), כריס וורמלי (דפנסיב ליין)

ג'ון הארבו מאמן בולטימור רייבנס. AP
עונת בנייה בדרך. הארבו/AP

בחמש השנים הראשונות של ג'ו פלאקו במועדון, הרייבנס הגיעו לפלייאוף בכל עונה, וההחתמה שלו על חוזה ארוך טווח לאחר הזכייה בסופרבול של 2012 הייתה נראית כמו ההחלטה ההגיונית. אלא שמאז אותה עונה, העורבים חזרו לפלייאוף רק עוד פעם אחת ופלאקו הולך ונראה כמו שחקן בצד הלא נכון של הקריירה, כשהוא סובל לא רק מיכולת חלשה אלא גם מפציעות לא מועטות. השנה שעברה הייתה איומה במיוחד לרייבנס, שאמנם ראו את פלאקו חוזר מפציעה, אבל התקשו לייצר את היכולת של פעם ולפי רשימת העוזבים הארוכה, נראה שגם העונה תהיה יותר עונת בנייה, כאשר לא ברור כמה לפלאקו יהיה בה חלק.

ההחתמה של ג'רמי מקלין תעזור בהחלט לקוורטרבק, אם זה יהיה בריא, מה שמוטל כרגע בספק. בעונה החולפת לא היו לרייבנס מטרות עומק ראויות, אבל מלבד מקלין, יש לבולטימור יותר מדי בעיות בחלק ההתקפי. הפרישה של הרשל והעזיבה של ואגנר השאירו את קו ההתקפה רעוע וגם בעמדת הטייט אנד אין יותר מדי אופציות, כאשר פיטה נפצע ונחתך ובן ווטסון חוזר מפציעת אכילס קשה. נוסף לכל הצרות, קנת דיקסון, הרץ המוביל, הושעה לארבעת המשחקים הראשונים והרייבנס יצטרכו להסתמך על דני וודהד הוותיק, שטוב בעיקר בתפיסת כדורים ועל טרנס ווסט.

גם בהגנה קשה להגיד שמדובר ביחידה שמזכירה את הימים בהם אד ריד וריי לואיס הטילו את חתיתם על הליגה. מרלון האמפרי, שיהיה הקורנר השני לצד ג'ימי סמית (עוד אחד שרואה יותר פציעות מימי משחק) וטיוס בואסר וטים וויליאמס, יזריקו דם חדש לעמדת הפאס ראשר, אבל בהעדרו של דומרוויל (שלא עמד בציפיות שהיו כשהגיע) וכשטרל סאגס כבר רואה את הפרישה באופק (בן 35), ייקח להגנה הזאת עוד זמן לחזור לעצמה.

התחזית: נראית כמו עונת בנייה, שבסופה אולי גם נראה מישהו אחר לוקח את הכדורים מאחורי הסנטר. שישה-שבעה ניצחונות במקרה הטוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully