וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטסבורג סטילרס: הצלצול האחרון?

אריאל גרייזס

4.9.2017 / 9:00

ביג בן רות'לסברג השתעשע במחשבות על פרישה ויכול להיות שזו תהיה עונתו האחרונה. אם כן, הוא ינסה לעזוב עם משהו גדול וזה בהחלט יכול לקרות בזכות ההתקפה האדירה שיש בעיר הפלדה

ליביון בל פיטסבורג סטילרס. Bill Wippert, AP
מי יעצור את הסטילרס בצפון? בל/AP, Bill Wippert

מאזן בעונה שעברה: 5:11, זכו בבית הצפון והודחו בגמר ה-AFC על ידי הפטריוטס

מאמן: מייק טומלין (עונה 11)

שחקנים משמעותיים שהצטרפו: נייל דיוויס (ראנינג בק), ג'סטין האנטר (רסיבר)

שחקנים משמעותיים שעזבו: דיאנג'לו וויליאמס (ראנינג בק), לורנס טימונס (ליינבקר)

בחירות דראפט משמעותיות: טי ג'יי וואט (דפנסיב אנד והאח של), ג'וג'ו סמית-שוסטר (רסיבר והאיש עם השם הכי מצחיק בקבוצה), ג'יימס קונר (ראנינג בק)

בן רות'לסברגר פיטסבורג סטילרס. Gene J. Puskar, AP
עונה אחרונה? רות'לסברגר/AP, Gene J. Puskar

העונה האחרונה הראתה לנו למה פיטסבורג תמיד מועמדת ללכת עד הסוף, אבל גם את הבעיות שמונעות ממנה לעשות את זה. כלים התקפיים אדירים שכוללים את ליביון בל, אולי הראנינג בק הטוב בליגה, את אנטוניו בראון, אולי הרסיבר הטוב בליגה ואת בן רותליסברגר היעיל, שכרגיל היה פצוע חלק מהעונה אבל עדיין חזר בזמן כדי להצעיד את הסטילרס לפלייאוף.

הבעיה היא שכרגיל אצל פיטסבורג של השנים האחרונות, חסר להם הגרוש ללירה כדי להפוך מקבוצה טובה למתמודדת אמיתית על אליפות. ההגנה, שפעם הייתה סימן ההיכר של הסטילרס הקשוחים, הפכה בשנים האחרונות לרכה מדי וטום בריידי לא התקשה לחתוך אותה בדרכו לסופרבול נוסף, כשההתקפה לא מצליחה לחפות עליה, במיוחד אחרי שבל נפצע בתחילת המשחק.

גם לקראת העונה הקרובה הפלדות מסתמנות כאופציה הכי טובה לאיים על ההגמוניה של הפטריוטס ב-AFC. ביג בן השתעשע ברעיון של פרישה, אבל חוזר לעונה נוספת, שגם בה אמורות להיות לו אינספור אופציות התקפיות, כשלצד בל (כרגע עדיין בהולדאאוט בתקווה לחוזה משודרג) ובראון, מרטוויס בריאנט חוזר מהשעייה ונותן עוד אופצית מסירה עמוקה וג'יימס קונר, שנבחר בסיבוב השלישי, אמור להוות שדרוג לעמדת הרץ השני על פני דיאנג'לו וויליאמס.

אבל עם כל הכבוד להתקפה, בלי שיפור בהגנה, הסטלירס יתקשו לעשות את הצעד הנוסף לסופרבול. בדיוק בשביל זה הם לקחו בסיבוב הראשון בדראפט את טי ג'יי וואט ויקוו שהוא יוכל לתת אפילו חצי מהאימפקט שאח שלו נותן ביוסטון בעמדת הפאס ראשר. לצידו יחזור לשנתו המאה ג'יימס האריסון (בן 39!) ולא פחות חשוב – הדפנסיב אנד קמרון הייוורד, אולי השחקן ההגנתי החשוב ביותר של הסטלירס, שפציעה השביתה אותו בכל החלק השני של העונה. אם כולם יצליחו להישאר בריאים, יש לסטילרס סיכוי להחזיר את ביג בן לסופרבול רביעי.

התחזית: הכלים של הסטלירס חזקים מדי מכדי לא לקחת את הבית שלהם, שנחלש משמעותית בשנתיים האחרונות. בפלייאוף, זה כבר סיפור אחר. 12 ניצחונות וראשות בית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully