וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני כרטיסים נמכרו לאותו כיסא: תלאות האוהדים ביורובאסקט ביד אליהו

3.9.2017 / 12:39

אסף איזק רכש כרטיס ב-90 שקלים למשחקה של נבחרת ישראל מול ליטא, אבל כשהגיע למקום מושבו הופתע לגלות שהכיסא כבר מכור לאדם שקנה מינוי יומי. משרד הכרטיסים לאן: "מתנצלים על אי הנעימות"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בצל המראות הקשים שהציגה עד כה נבחרת ישראל על הפרקט ביד אליהו, הארגון סביב אליפות אירופה נחל הצלחה גדולה. רבים מהאוהדים, העיתונאים ואנשי הנבחרות שבאו מרחבי היבשת החמיאו למארחיהם על השירותים שסופקו להם, וההשקעה בכל פרט ניכרת מההגעה לרחבה סביב ההיכל ועד ליציאה ממנו. אלא שכמה כשלים בכל זאת מעיבים על האווירה.

אסף איזק, בן 35 מתל אביב, רצה לעודד את ישראל במשחקה אמש (שבת) ביורובאסקט מול ליטא. הוא רכש במשרד "לאן" כרטיס ב-90 שקלים ליציע העליון בשער 1, שורה 1, כיסא 54, רכש כרטיס נוסף גם לאשתו, והם פגשו ביד אליהו את חבריהם הטובים, האחים נועם ומתן בנימיני, עימם תיכנן לשבת. זה לא קרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכרטיס המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן קצר לפני המשחק, כשהחבורה עלתה ליציע, היא גילתה שמקומו של אסף נתפס כבר. כששלושת החברים ניסו לברר את פשר הסוגיה, הם נדהמו לגלות שאותו כיסא נמכר לאדם נוסף - שרכש את המינוי היומי למשחקי השבת ב-180 שקלים. בשתי מילים: דאבל בוקינג. זו הייתה אות הפתיחה למסע נדודים ודילוגים שעברו בנימיני ואיזק לאורך הערב. בתחילה, כשפנו לאחת האחראיות במקום היא הבטיחה ש"יהיה בסדר" ואנשי האבטחה ביקשו שאחד מהם פשוט יתפוס את אחד הכיסאות הריקים שנותרו באותו יציע, ו"אם יש בעיה, תפנה אלינו".

כדי לא להפריד בין אסף לבין רעייתו, מתן התנדב לעלות מספר שורות ולשבת לבדו, אבל הבעלים החוקי של הכרטיס לאותו כיסא הגיע בתחילת הרבע הראשון ודרש בצדק את מקומו. כך, בנימיני מצא את עצמו עומד על המדרגות במעבר במשך כל המחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהפסקת המחצית ניסו מתן ונועם למצוא פתרון ראוי. "הלכנו לעמדת האבטחה הראשית, בין שער 4 לשער 5, ושוב אמרו לנו למצוא מקום פנוי ביציע ולשבת בו", מספר נועם. "אמרנו להם שהפתרון הזה לא מקובל עלינו, כי רכשנו כרטיסים במיטב כספנו כדי לשבת יחד ולצפות במשחק. הנציגה שישבה בעמדה ענתה בקוצר רוח 'אין לי מה לעשות איתכם, מה אתה רוצה'.

"הצעתי לה שתברר אם אפשר להעביר אותנו יחד לשער 5, משום שראינו מרחוק שיש שם לא מעט מושבים פנויים. היא ענתה שהיא לא יכולה, וכשהתחלתי לצלם ולתעד את הסיטואציה היא סגרה עליי את התריס. דקה אחר כך הגיע הבוס שלה והכניס אותנו ליציע התחתון בשער 5, ושם ישבנו עד סיום המשחק".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה כי הנושא מוכר והוא מטופל, אולם בדיקת וואלה! ספורט שנערכה הבוקר מעלה תוצאה הפוכה. בעת ניסיון לרכישת כרטיס למשחק הערב בין ישראל לגרמניה, אתר "לאן" מציע את אותו מושב גם בקניית מינוי יומי.

במשרד הכרטיסים לאן הגיבו למקרה: "קודם כל, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחות, ביום שישי כאשר התבררה הבעיה עם המקומות הוחלפו הכרטיסים הכפולים של הלקוח אשר רכש כרטיס יומי ונשלחה הודעת SMS ללקוח לעדכונו.

"בנוסף, נציגים ממשרדנו היו בזמן האירוע באולם לפתרון בעיות. לגבי ניסיון לרכישת כרטיסים יש לומר כי המערכת מאפשרת כל עוד המקום פנוי, רכישת כרטיס או מנוי על אותו המקום. ברגע שמנוי נמכר, המקום נחסם למכירה למנוי בשאר המשחקים. אנו מקווים שתקלות כאלה לא יקרו בשנית ומתנצלים שוב על אי הנעימות שנגרמה ללקוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully