וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע נמצאת במשא ומתן עם גיא מלמד

2.9.2017 / 15:53

האלופה מעוניינת בחלוץ מכבי פתח תקוה, לו יש סעיף שחרור שעומד על 300 אלף יורו. אם יצטרף, לא יוכל לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. בן שהר צפוי לחזור לאימונים כבר השבוע

גיא מלמד מכבי פתח תקוה. יוסי ציפקיס
יחבור אל האלופה? מלמד/יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע נמצאת במשא ומתן עם גיא מלמד שעשוי להצטרף לקבוצה. בבאר שבע העלו את מועמדותו של השחקן לאחרונה וינסו בימים הקרובים לסגור את העסקה מולו ומול מכבי פתח תקוה.

מלמד מחזיק בסעיף שחרור שעומד על 300 אלף יורו ויש לציין כי גם אם יצטרף אל האלופה, לא יוכל לשחק בשלב הבתים של הליגה האירופית. בנוסף, השחקן פצוע ועבר ניתוח בשרירי הבטן כשרק בעוד כחודש הוא צפוי להיות כשיר. מי שעשוי לחזור לאימונים כבר בשבוע הקרוב הוא בן שהר, שיחזור היום (שבת) מאנגליה, שם היה במכון שיקום בשבועיים האחרונים. לגבי מיגל ויטור, הרי שבינתיים בקבוצה מרוצים מהשיקום וכרגע השחקן לא אמור לעבור ניתוח. בבאר שבע מקווים שכבר בתוך חודש וחצי יוכל הבלם לחזור לפעילות. בעניין אחר, במועדון מינו את איציק עובדיה למאמן קבוצת הנוער לאחר שניסו אביטן עזב לאמן את הפועל חדרה מהליגה הלאומית.

הפועל באר שבע פתחה את העונה בליגת העל בצורה לא אידיאלית עם נקודה אחת משש בלבד אחרי תיקו ביתי מול מכבי נתניה והפסד 3:1 למכבי חיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully