וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנבר ברונקוס: מי שמאמן לא מפחד

אדם גלס

3.9.2017 / 16:00

שנה אחרי הזכייה באליפות, ובעקבות פרישתו של גארי קוביאק, הקבוצה מהמייל היי סיטי הפתיעה את כולם עם מינויו של ואנס ג'וזף לתפקיד המאמן. אם זה יצליח, אלווי שוב ייצא גאון. אם לא, דנבר בבעיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ג'וזף ואלווי. השילוב יעבוד?/מערכת וואלה, צילום מסך

מאזן בעונה שעברה: 7:9 מקום שלישי בבית

מאמן: ואנס ג'וזף (שנה ראשונה)

עזבו: דימרקוס וור (אנד הגנתי, פרש), ג'סטין פורסט (רץ אחורי, פרש), ראסל אוקונג (תאקל התקפי, צ'ארג'רס)

הצטרפו: ג'מאל צ'ארלס (רץ אחורי, קנזס סיטי), רון לירי (גארד, דאלאס), מנליק ווטסון (תאקל התקפי, אוקלנד), דומאטה פקו (נוז תאקל, סינסינטי)

בחירות דראפט משמעותיות: גארת' בולס (תקאל התקפי), דימרקוס ווקר (אנד הגנתי), קרלוס הנדרסון (תופס)

שחקן דנבר ברונקוס וון מילר. Ezra Shaw, GettyImages
להגנה לא צריך לדאוג. מילר/GettyImages, Ezra Shaw

אחרי הזכייה בסופרבול ב-2015 והפרישה של פייטון מאנינג, היה ברור שלברונקוס יהיה קשה לשחזר את ההישג ואכן, עונת 2016 (ההאנגאובר של אחרי האליפות) הסתיימה, לראשונה מאז 2010, ללא זכייה בראשות ה-AFC מערב ואפילו בלי כרטיס לפלייאוף, אבל כל זה התקבל בהבנה יחסית אצל החבורה של ג'ון אלווי, שבעצמו זכה הקיץ להארכת חוזה בתפקידו כסגן נשיא המועדון\ג'נרל מנג'ר, עד שנת 2021.

המאמן גארי קוביאק פרש בסיום העונה הקודמת עקב בעיות בריאות והאיש שנבחר להחליפו הוא ואנס ג'וזף, שבתפקידו האחרון שימש כמתאם ההגנה של הדולפינס. העניין העיקרי הקיץ בקבוצה היה הקרב על תפקיד הקוורטרבק הפותח, בין טרבור סימיאן לפקסטון לינץ' (אותו בחרו הברונקוס בסיבוב הראשון של הדראפט בעונה הקודמת). סימיאן (בחירת סיבוב שביעי ב-2015), קיבל שוב קדימות על פני לינץ' וגם את העונה הנוכחית הוא הולך לפתוח כקוורטרבק המוביל במייל היי.

הבעיה אצל הברונקוס היא שגם סימיאן הוא לא טאלנט מיוחד ולכן בדנבר השקיעו בפרי אייג'נסי ובדראפט בחיזוק קו ההתקפה, עם צירופו של רון לירי, הגארד המצוין של דאלאס ובחירתו של הגארד גארת' בולס בסיבוב הראשון. צירוף מעניין נוסף הוא הרץ הוותיק ג'מאל צ'ארלס, שירצה להוכיח שקנזס סיטי טעתה כאשר ויתרה עליו. בל נשכח גם את צמד התופסים עמנואל סנדרס ודמאריוס תומאס ואילו בהגנה אי אפשר כמובן שלא לציין את וון מילר בפאס ראש ואת צמד מגני הפינה מהטובים בליגה: אקיב טאליב וכריס האריס. בזכות כל אלה ואחרים, דנבר מודל 2017 צריכה לחזור לפלייאוף לאחר שנת היעדרות.

התחזית: 6:10. הברונקוס ייאבקו על ראשות הבית עם קנזס סיטי ואוקלנד ובפלייאוף, הכל יכול להיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully