וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנזס סיטי צ'יפס: היום שאחרי מחר

אדם גלס

3.9.2017 / 9:00

החבורה של אנדי ריד נראתה בדיוק כמו שציפו ממנה, טובה אבל לא מספיק. התחושה היא שזה גם מה שיקרה העונה, אבל אולי הבחירה המפתיעה בקוורטרבק פטריק מהומס השני, מה שבין היתר הוביל לזעזוע בעמדת ה-GM, עוד יכולה לשנות משהו

אלכס סמית' קנזס סיטי צ'יפס. Marcio Jose Sanchez, AP
בינתיים התפקיד שלו. השאלה לכמה זמן. סמית'/AP, Marcio Jose Sanchez

מאזן בעונה שעברה: 4:12, מקום ראשון בבית, הדחה בסיבוב הראשון מול פיטסבורג

מאמן: אנדי ריד (שנה חמישית)

עזבו: ג'רמי מאקלין (תופס, בולטימור), ג'מאל צ'ארלס (רץ אחורי, דנבר), דונטרי פו (תאקל הגנתי, אטלנטה)

הצטרפו: סי ג'יי ספילר (רץ אחורי, ניו יורק ג'טס), מרקוס ראש (ליינבקר, ג'קסונוויל), אנדרו טילר (גארד, סן פרנסיסקו)

בחירות דראפט משמעותיות: פטריק מהומס השני (קוורטרבק), טוואנהו פסאניו (סייפטי), קארים האנט (רץ אחורי)

פטריק מהומס השני קנזס סיטי צ'יפס. AP
היורש? מהומס השני/AP

למרות (עוד) עונה סדירה טובה, שנגמרה עם זכייה בבית, בקנזס סיטי סיימו את 2016 בתחושת פספוס שכללה (שוב) הדחה מוקדמת מהפלייאוף. אלכס סמית' הוותיק הוא קוורטרבק טוב, כזה שלא מרבה לטעות, אבל גם לא אחד שלוקח סיכונים ונקרא (יש יגידו בלעג) "גיים מנג'ר". אנדי ריד הוא מאמן מוערך, מהטובים בליגה, אבל גם כאן משהו חסר. אז מה עושים? מתקדמים 13 בחירות בסיבוב הראשון של הדראפט האחרון בשביל להנחית בארוהד את קוורטרבק העתיד של המועדון, פטריק מהומס השני, שהגיע מטקסס טק.

הבחירה עוררה התרגשות גדולה, אבל גם ביקורת על המחיר הגדול ששילמו הצ'יפס לבפאלו עבור הטרייד (בחירות סיבוב שלישי של אותו הדראפט ובחירת הסיבוב הראשון של העונה הבאה). אולי זה מה שגרם לכך שהג'נרל מנג'ר ג'ון דורסי פוטר מתפקידו כחודשיים לאחר הדראפט. ומה לגבי מהומס? כל אלו שקיוו שהוא יכבוש בסערה את מחנה האימונים גילו כי מדובר בפרוספקט מוכשר, עם יד חזקה, אבל לא כזה שנראה בשל כרגע או עדיף על פניו של סמית' המנוסה.

ג'מאל צ'ארלס, הפנים של המועדון בשנים האחרונות, עבר לדנבר השנואה ואילו ג'רמי מקלין חתך לבולטימור, אבל גם בלי שניהם, סמית' אמור ליהנות מצוות מסייע טוב שכולל את טייריק היל המהיר כתופס זריז ואת טראוויס קלסי, הטייט אנד המוחצן. כשבהגנה יש צמד פאס ראש ותיק בדמות ג'סטין יוסטון וטמבה האלי, לצד חוליה אחורית הכוללת את מרקוס פיטרס המוכשר ואריק ברי, שנחשב לאחד הסייפטים הטובים בליגה, נדמה שהצ'יפס יהיו טובים גם העונה.

התחזית: 6:10. מה שהיה הוא שיהיה. הצ'יפס יהנו מעונה סדירה טובה, אבל זה שוב יסתיים בלי הצלחה מרובה בפוסט סיזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully