וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוס אנג'לס צ'ארג'רס: עיר חדשה, תוצאות ישנות?

אדם גלס

2.9.2017 / 16:00

הצ'ארג'רס החליטו לנטוש את סן דייגו אחרי עשורים ארוכים ולנדוד כמה שעות צפונה, לעיר המלאכים. השאלה אם זו הייתה החלטה נכונה תתברר בקרוב ובכל מקרה, חוץ מג'ואי בוסה ומה שנשאר מפיליפ ריוורס, זה לא נראה מבטיח

ג'ואי בוסה סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
לפחות יש משהו לבנות סביבו. בוסה/AP, Gregory Bull

מאזן בעונה שעברה: 11:5, מקום אחרון בבית

מאמן: אנתוני לין, שנה ראשונה

עזבו: דני וודהד (רץ אחורי, בוליטמור), מנטאיי תיאו (ליינבקר, ניו אורלינס), די ג'יי פלוקר (קו התקפה, ניו יורק ג'איינטס), ברנדון פלאוורס (מגן פינה, פרש)

הצטרפו: ראסל אוקונג (תאקל התקפי, דנבר), קרדרל ג'ונס (קוורטרבק, בפאלו), טריי בוסטון (סייפטי, קרוליינה)

בחירות דראפט משמעותיות: מייק וויליאמס (תופס), פורסט לאמפ (גארד), דן פיני (גארד), דזמונד קינג (מגן פינה)

פיליפ ריוורס סן דייגו צ'ארג'רס. Gregory Bull, AP
כמה הוא עוד יכול לתת? ריוורס/AP, Gregory Bull

ה-12 בינואר 2017 נחשב ליום אבל בסן דייגו. זהו התאריך שבו, לאחר שנים של ספקולציות, פורסם כי בעלי הצ'ארג'רס, דין ספאנוס, החליט להעביר את הקבוצה שהייתה חלק בלתי נפרד מהעיר במשך 56 שנה ללוס אנג'לס (שם אמנם נוסד המועדון, אך השתייך לעיר במשך עונה אחת בלבד בטרם הועבר לסן דייגו).

היכולת על כר הדשא ב-2016 הייתה מאכזבת לא פחות. הצ'ארג'רס סבלו ממכת פציעות וגם דאגו שוב ושוב לשמוט יתרון בדקות הסיום במשחקים בהם הובילו ברבע הרביעי. נקודת האור הבודדת הייתה יכולתו המרשימה של האנד ההגנתי ג'ואי בוסה (10.5 סאקים ב-12 משחקים), שזכה בצדק בתואר רוקי ההגנה של השנה.

חוסר המזל בנוגע לבריאות נמשך גם בטרום העונה הנוכחית, הפעם עם בחירות הדראפט המרכזיות, כאשר בחירת הסיבוב הראשון, התופס מייק וויליאמס (פריצת דיסק, ספק אם יוכל לשחק העונה) ושחקן ההתקפה פורסט לאמפ, שנבחר בסיבוב השני (יחמיץ את העונה בגלל קרע ברצועות הברך), נדבקו לצערם בקדחת הפציעות.

למרות הכל, כשיש לך את פיליפ ריוורס, תמיד יש לך סיכוי, לפחות לנסות להשתחל לפלייאוף כקבוצת ווילד קארד. הצ'ארג'רס משחקים בבית שנחשב לדעת רבים לקשה בליגה, אבל אם קו ההתקפה ישמור על הקוורטבק הוותיק, לצד הגנה בעלת פוטנציאל תחת שרביטו של מתאם ההגנה החדש גאס בראדלי ובלי פציעות של שחקני מפתח, אולי אצטדיון "סטאב האב" הקומפקטי בקרסון (27 אלף מקומות) עוד יהפוך לכרטיס החם בעיר המלאכים.

התחזית: 10:6. הצ'ארג'רס יצטערו על המעבר מסן דייגו וימשיכו להיות בתחתית הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully