וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוקלנד ריידרס: לכפר על החטאים

אדם גלס

2.9.2017 / 9:00

אם לא די בפציעה המתסכלת של דרק קאר, שחיסלה את הסיכוי לעשות משהו גדול בעונה שעברה, אוהדי הריידרס גם גילו בקיץ שהקבוצה שלהם עוזבת בקרוב לעיר החטאים לאס וגאס. עד שזה יקרה, הם ינסו ליהנות ממנה כמה שניתן, ויש הרבה ממה ליהנות

דרק קאר אוקלנד ריידרס. AP
ישאיר מזכרת טובה לאוקלנד? קאר/AP

מאזן בעונה שעברה: 4:12, מקום שני ב-AFC מערב והדחה בווילד קארד מול יוסטון

מאמן: ג'ק דל ריו (שנה שלישית)

עזבו: לטייביוס מארי (רץ אחורי, מינסוטה), מלקולם סמית' (ליינבקר, סן פרנסיסקו), סטייסי מגי (תאקל הגנתי, וושינגטון)

הצטרפו: מרשואן לינץ' (רץ אחורי, חזר מפרישה), קורדל פטקסון (תופס, מינסוטה), ג'ארד קוק (טייט אנד, גרין ביי)

בחירות דראפט משמעותיות: גראון קונלי (מגן פינה), אובי מליפאנו (סייפטי), אדי ונדרדוס (תאקל הגנתי)

מרשואן לינץ?, שחקן סיאטל סיהוקס. AP
יש לו מה לתת אחרי פרישה של שנה? לינץ'/AP

רבים עדיין תוהים מה היה קורה אילו דרק קאר, הקוורטרבק הצעיר והמבטיח של הריידרס, לא היה שובר את עצם השוקית ברגלו בשבוע 16 של עונת 2016. עד לאותה נקודה, הריידרס וקאר נראו כקבוצה שביום טוב בהחלט יכולה לנסות לאיים על ההגמוניה של ניו אינגלנד ולבטח לסיים עם המאזן השני בטיבו ב-AFC, אבל פציעתו של קאר חיסלה את התקוות הללו והקבוצה של דל ריו נאלצה להתנחם במאזן חיובי לראשונה מאז 2002.

קאר, שעד הפציעה הפגין עונת MVP פוטנציאלית, זכה לתשורה נאה בפגרה עם הפיכתו לשחקן עם השכר הגבוה בליגה, לאחר שקיבל הארכת חוזה לחמש שנים (125 מיליון דולר לתקופה). במקביל, הריידרס, שבפגרה נודע כי יעברו ללאס וגאס בעוד שנתיים או שלוש, הצליחו להחזיר משנת היעדרות ופרישה מוקדמת את יליד העיר וכוכב סיאטל בעונות הקודמות, הרץ האחורי מרשואן לינץ', שיזכה לשחק ב"חור השחור", מול הקהל הנאמן ובמדי הקבוצה אותה אהד כילד.

הג'נרל מנג'ר רג'י מקנזי החליט השנה ללכת על דראפט הגנתי, עם בחירות של מגן פינה, סייפטי ותאקל הגנתי בשלושת הסיבובים הראשונים. הציפיות מאוקלנד הם להתקדם עוד צעד ולהפוך לקבוצת פלייאוף חזקה ומאיימת, אבל בדרך הם יצטרכו קודם כל לדאוג לנצח יריבות מבית, כמו הצ'יפס (מולם יש לריידרס מאזן 4:0 בשנתיים האחרונות) והברונקוס, שתמיד מסוכנים. קל זה לא יהיה.

התחזית: 5:11. הריידרס ימשיכו להצליח והפעם גם יזכו בראשות הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully