וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד, ליאור רפאלוב ואריאל הרוש תורגלו בהרכב למקדוניה

1.9.2017 / 16:20

אלישע לוי מתחיל להיסגר על ההרכב למפגש (שבת, 21:45, כאן 11), אך עדיין מתלבט בעמדת השוער ויודיע לשחקנים רק לקראת המשחק: "כשהודעתי שלושה ימים מראש, מול ספרד, זה לא הצליח"

מחזור 7הסתיים02/09/2017
נבחרת ישראל
    0
    • (73) פאנדב
    צפון מקדוניה
    צילום ועריכה: קובי אליהו

    נבחרת ישראל משלימה את הכנותיה לקראת המפגש הביתי מול מקדוניה מחר (שבת, 21:45, כאן11) במסגרת המחזור השמיני של מוקדמות המונדיאל בבית ז'.

    לוי לא תירגל במהלך האימון את השוער הראשון שלו ובמסיבת העיתונאים הודיע כי יקבל את ההחלטה רק מחר. אריאל הרוש ועומרי גלזר נאבקים על המקום. לאימון הגיעו אביו וסבתו של תומר חמד על מנת להעניק לו פרחים, עם חזרתו לישראל.

    על פי המסתמן, תשעה שחקנים כבר סגורים בהרכב. ששת השחקנים שיפתחו בחלק האחורי הם בן ביטון, שיר צדק, טל בן חיים, אופיר דוידזאדה, ביברס נאתכו ואלמוג כהן. ברביעייה הקדמית, מקומם של טל בן חיים וערן זהבי מובטח. על פי האימון אתמול, ארבעת השחקנים שמתחרים על שני המקומות האחרונים הם ליאור רפאלוב, מאור מליקסון, דן איינבינדר ותומר חמד. אתמול נדמה היה שרפאלוב וחמד מקבלים את העדיפות והמאמן יפתח במערך של 2:4:4 וגם באימון היום הם השניים שתורגלו על פני מאור מליקסון ודן איינבינדר, שהיו מועמדים לפתוח אף הם.

    אלישע לוי מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
    מוכנים לעוד משחק? לוי/קובי אליהו

    לוי אמר בפתח דבריו לגבי השוערים: "יש לנו עוד יום אחד להתאמן ורק אחר כך אני אקבל את ההחלטה ובכל מקרה אני לא מתכוון לפרסם אותה. אנחנו מתורגלים ברמה הזו, שוערים ושחקני הגנה ועבדנו כל השבוע. כל שוער שיעמוד יודע מה נדרש ממנו. בפעם הקודמת, כששיחקנו בספרד, הודעתי לשוערים שלושה ימים קודם וזה לא ממש הצליח".

    המאמן המשיך: "אם אנחנו רוצים להיות בתמונת המקום השלישי, זה משחק שאנחנו צריכים לנצח בו. כדי שזה יקרה, נצטרך לבוא הרבה יותר ממוקדים וחדים מאשר איך שבאנו מול אלבניה. חשבנו שעשינו הכל טוב, אבל התוצאה קובעת ולא עמדנו שם במבחן התוצאה".

    על הקושי במשחקי הבית לעומת משחקי החוץ אמר לוי: "יותר קל להרוס ולשבש מאשר לבנות. זה ידוע לכל מאמן מתחיל. אנחנו מנסים לבוא ולשחק חיובי, בלי קשר ליריבה. בכל משחק חוץ מהאחרון, גם בספרד, כבשנו. אני מנסה לשים שחקנים שגם ידעו לעשות הגנה כשאיבדנו את הכדור ולא תמיד מי שאני רוצה עומד לרשותי. אנחנו מנסים ליזום כל הזמן וכשאתה מנסה לעשות את זה, לפעמים הכל משתבש כמו מול אלבניה וצריך לדעת לקום מזה".

    הקפטן ערן זהבי אמר: "פערי הרמות במשחקים האלה מראים שהכל יכול לקרות. ניצחנו את אלבניה בחוץ וכולם ציפו לתוצאה כזו גם בבית, אבל ידענו שיהיה קשה מאוד. הציפיות שנבוא ונפרק אותם היו לא נכונות ולפעמים תוך כדי המשחק קורה משהו וכל מה שהכנת ועבדת עליו כבר לא תקף".

    על רפאלוב אמר זהבי: "ברור שעל מכבי תל אביב יש לי רק דברים טובים להגיד לליאור. אני לא יודע מה קורה במשא ומתן ביניהם. הצעה חלומית? זה ליאור צריך להחליט ומכבי צריכה להסתדר עם ברוז'".

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אלכסיי אסקוב (רוסיה)
    אצטדיון: חיפה
    קהל: 11350

    במקדוניה אמנם יודעים שהקמפיין גמור מבחינתם, אבל ניצלו את מה שנשאר ממנו להצערה יחסית של הסגל ובנייה לקראת השנים הבאות. כך ייתכן שמחר נראה על הדשא את הכישרון בן ה-17 אליף אלמאס, שנרכש בקיץ על ידי פנרבחצ'ה הטורקית.

    המקדונים אמנם הפסידו חמישה משחקים, אבל ארבעה מהם היו בשער אחד בלבד והם מאמינים ביכולתם להפתיע. המאמן איגור אנגלובסקי אמר: "במשחק במקדוניה יצרנו הרבה מאוד מצבים, אבל לא הצלחנו לנצח. אני מאמין בסגל שלי. התכוננו בצורה טובה מאוד ואנחנו מוכנים לעלות לכר הדשא ולהשיג תוצאה טובה".

    החלוץ הוותיק גוראן פאנדב: "יש אווירה מאוד חיובית וזה משהו שחסר לנו במשך השנים. ישראל היא יריבה חזקה מאוד שאסור לזלזל בה. נהיה חייבים להיות מרוכזים במשך 90 דקות ולשחק בקצב אחיד לכל אורך המשחק אם אנחנו רוצים לנצח".

    ההכנות למקדוניה נמשכות/קובי אליהו

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully