וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: ורלאנדר עבר ליוסטון, הדודג'רס חטפו סוויפ

1.9.2017 / 10:46

ה-MVP לשעבר נפרד מדטרויט אחרי 13 עונות ויחזק את האסטרוס לקראת הפלייאוף, גם האיינג'לס ביצעו כמה מהלכים גדולים והביאו את ג'סטין אפטון וברנדון פיליפס. היריבה העירונית מתחילה להתעייף?

ג'סטין ורלאנדר דטרויט טייגרס. AP
מהלך מכריע? ורלאנדר/AP

ספטמבר הגיע והמשמעות: הפלייאוף ב-MLB רחוק רק חודש מאיתנו והקבוצות שיהיו שם עושות שיפוצים של הרגע האחרון. מי שעשתה הלילה (בין חמישי לשישי) צעד גדול היא הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר ב-AL, יוסטון, שהביא בטרייד מדטרויט את ג'סטין ורלאנדר. העיר הטקסאנית, שעוברת ימים לא קלים, נראית כעת כמועמדת מספר 1 להגיע לוורלד סירייס מהחטיבה שלה. דטרויט מצדה, מתחילה לחשוב על העתיד ובמסגרת טרייד נוסף שעשתה הלילה, שלחה את ג'סטין אפטון לאיינג'לס, שבעצמם התחמשו משמעותית והביאו גם את ברנדון פיליפס.

ויש גם לא מעט אקשן על המגרש. יוסטון, שנדדה השבוע לאצטדיון של טמפה ביי בשל הסופה שפגעה בעיר, מובילה בביטחה את ה-AL מערב עם יתרון של 11.5 משחקים על האיינג'לס, בעוד קליבלנד שולטת במרכז עם 6.5 משחקים יתרון מול מינסוטה ובוסטון, למרות הפסד הלילה אצל היאנקיז, ממשיכה להוביל את המזרח בפלוס 4.5 משחקים על הפסים. בווילד קארד לעומת זאת, ממשיך להיות צפוף והיתרון של היאנקיז עומד על משחק אחד ממינסוטה, שמחזיקה בכרטיס השני ובעצמה מובילה דבוקה שכוללת את האיינג'לס (משחק וחצי מאחור), בולטימור (2.5), טמפה ביי וטקסס (4) וסיאטל וקנזס סיטי (4.5).

ב-NL נפל דבר הלילה, כאשר הדודג'רס העייפים ספגו הפסד חמישי ברציפות וסוויפ ראשון העונה, זאת לאחר שנכנעו 8:1 לאריזונה. הדיאמונדבקס, עם שבעה ניצחונות רצופים, "סגרו" את הפער מלוס אנג'לס ל-16 משחקים בלבד בעוד הקבוצה מעיר המלאכים כבר עמוק עם הראש בפלייאוף. במזרח, וושינגטון מובילה ב-15 משחקים על מיאמי וגם היא תבטיח אוטוטו את הכרטיס לאוקטובר ובמרכז, הקאבס נראים טוב וביתרון 3.5 משחקים על מילווקי. בווילד קארד, אריזונה מובילה עם פער של 3.5 משחקים על קולורדו, שמחזיקה בכרטיס השני. מילווקי עדיין במרדף ורחוקה 2.5 משחקים מהרוקיז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully