וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב קבעה: תג המחיר של אדי גוטליב יעמוד על מיליון וחצי יורו

אחרי מכירתו של אלחמיד לבאר שבע, האדומים מאמינים כי יש באפשרותם לקבל סכום גבוה בהרבה על הבלם שכמעט נמכר למכבי חיפה תמורת 350 אלף יורו בלבד. בינתיים נבדקת האפשרות להחזירו לסגל

אחרי מכירתו של חאתם עבד אלחמיד להפועל באר שבע, נראה כי גם בהפועל תל אביב הבינו כי יש באפשרותם לקבל סכום גבוה בהרבה על אדי גוטליב. אם רק לפני חודשיים סיכמו האדומים עם קבוצת אופה הרוסית על כ-550 אלף יורו, ולאחר שעסקה זו נפלה, הסכימו האדומים למכור את גוטליב למכבי חיפה תמורת כ-350 אלף יורו, דבר שגם לא יצא לפועל בגלל דרישת השכר הגבוהה של הבלם ונראה כרגע כי הסכום עבור הבלם אותה רוצה הפועל קפץ למיליון וחצי יורו.

עוד בנושא:

ניסו אביטן מונה למאמן הפועל חדרה
הפועל פתח תקוה: פרדי דוד מונה למנהל המקצועי של הבוגרים

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב. יוסי ציפקיס
תג מחיר גבוה. אדי גוטליב/יוסי ציפקיס

קשה להבין אם בהפועל תל אביב באמת מאמינים כי יקבלו סכום שכזה עבור הבלם הצעיר, אך שם טענו כי אם מכבי תל אביב רוצה את השחקן זה הסכום שהיא תצטרך לשלם, כמו גם קבוצות אחרות. כמו כן, בקבוצה טענו כי המחיר תקף גם לעתיד ולא רק לחלון העברות הנוכחי. בינתיים בודקים בהפועל תל אביב אופציה להשיב את הבלם לסגל ושם אמרו: "אם יחזור להתנהג כמו מקצוען, אז ישחק".

מלבד זה, הסגל של הקבוצה הושלם. בצוות המקצועי טענו השבוע כי אין בכוונת הקבוצה להחתים שחקנים נוספים לאחר החתמתו של שחר הירש שהייתה כאמור האחרונה לקיץ זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully