וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביתי הוא מבצרי

16.11.2002 / 22:50

בית"ר ירושלים נראית אחרת בטדי, עם ניצחון 1:2 על מכבי ת"א. עטר מוריד את הפועל פ"ת למקום האחרון עם 0:1 לנתניה ב"קופסה". בני יהודה מנצחת "בבית" באשדוד את ראשל"צ 1:4. אתמול: אשדוד-כפ"ס 5:0

המחזור התשיעי בליגת העל יצא ביום שישי לדרך בתבוסה כואבת של מ.ס אשדוד 5:0 לקבוצה שכולם סימנו אותה כיורדת ודאית - הפועל כפ"ס. במוקד משחקי היום ניצחה בית"ר ירושלים בטדי את מכבי ת"א בתוצאה 1:2 והפכה לקוטלת ענקים לא קטנה בביתה. בית"ר התרחקה מהתחתית ויכולה להסתכל קצת יותר למעלה, אחרי שהפועל ב"ש ומכבי פ"ת, סיימו את המשחק ביניהן בתיקו.

עטר שולח רגל מנצחת, ארבע דקות לפני סיום המשחק ושולח את ניר לוין והפועל פ"ת למקום האחרון עם 0:1 קטן. אלי אוחנה דווקא מקבל הרבה חמצן ועידוד מהניצחון "הביתי" באשדוד, 1:4 על ראשל"צ.

מ.ס. אשדוד - הפועל כפר סבא 5:0

משחק תחתית אמיתי הסתיים בתבוסה ביתית כואבת ומרה לאשדוד.

אלון מזרחי העלה את האורחים ליתרון כבר בדקה ה-13. יניב אברג'יל כבש את הראשון שלו 8 דקות אח"כ ושוב זה היה אלון מזרחי שהעלה את כפ"ס כבר ליתרון בן שלושה שערים בדקה ה-44. ממש לפני תום המחצית, אשדוד עדיין בהלם ואברג'ל עם השני שלו בדקה ה-45. גם במחצית השניה השליטה של כפ"ס היתה מוחלטת ואברג'יל כבש את השלישי שלו במשחק בדקה ה-74 וקבע את תוצאת הסיום: 0:5 מדהים להפועל כפר סבא.

כפר סבא, שרבים סימנו כיורדת בטוחה, ממשיכה בינתיים לצבור נקודות ולשחק בלי לחץ.

מכבי נתניה - הפועל פ"ת 0:1

הפועל פ"ת במצב קשה וניר לוין בלחץ, אחרי שקבוצתו הדרדרה אל המקום האחרון, כשהיא מפסידה שבעה מתשעת משחקיה העונה. ראובן עטר הכריע את גורל המשחק בדקות האחרונות, במשחק אישי מצויין שלו.

מכבי פ"ת - הפועל ב"ש 1:1

הפועל ב"ש פתחה את הליגה טוב ולא בכדי. יש לה כלים להשתייך לחלק העליון ועל הנייר היא טובה ממכבי פ"ת. אבל גם החבורה של גיא לוזון בתקופה טובה ולא באה בכדי לחלק נקודות.

בסופו של דבר הסתפקו שתי הקבוצות בחלוקת נקודות שהיתה בסה"כ צודקת, עם שער לכל אחת מהן. אבו לאבן עשה את זה לב"ש, לפני שהורחק. ליאור אסולין המתעורר, הישווה לפ"ת.

בני יהודה - עירוני ראשל"צ 1:4

בני יהודה, מחוזקת בפליקס חלפון בהרכב, צברה סוף סוף שלוש נקודות וקיבלה קצת אויר לנשימה, אחרי תקופה לא טובה במיוחד. דווקא באשדוד, במשחק הרדיוס שלה, ואולי משום שהמשחק שוחק באשדוד, עם קצת פחות לחץ מהרגיל, הצליחה בני יהודה להרשים ולהביס את ראשל"צ, שרק בשבוע שעבר עברה את בית"ר ללא בעיות עם 0:4 בסופרלנד.

בית"ר ירושלים - מכבי ת"א 1:2

מכבי ת"א הגיעה לטדי אחרי חמישה נצחונות רצופים, תוך כדי הפגנת יכולת מרשימה ביותר. אך גם כשניצחה, היא לא הפגינה יכולת טובה במשחקי החוץ שלה באשדוד (0:1) ובראשל"צ (0:1) וגם בטדי היא לא נראתה מרוכזת במיוחד. שיטת שלושת הבלמים של ניר קלינגר, הדורשת מהם ריכוז גבוה במיוחד, לא עבדה מול אנדז'י קוביקה שכבש צמד והוציא לתל אביבים את האוויר מהמפרשים.

אוהדי שתי הקבוצות שרו שירים למני לוי, באחד מהרגעים היותר מחממים במשחק, שעמד בסימן אותו רגע קריטי בעונה שעברה. לפני הסיום, דווקא אחרי שאבי נמני יצא, הצליחה מכבי ת"א לצמק משער בבעיטה חופשית של ברונו הייס. אח"כ היא גם לא היתה רחוקה משיוויון. פרוחננקובס מת"א וטלסניקוב מבית"ר הורחקו בכרטיס אדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully