וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'קסונוויל ג'אגוארס: עושים שופינג

איתמר אבידן

1.9.2017 / 16:00

כמו בפגרה שעברה, ג'קסונוויל שוב קנתה והביאה מכל הבא ליד. אולי הפעם זה יספיק כדי להוציא אותה מקרקעית הליגה ולהחזיר אותה לרלוונטיות. אבל כל עוד בלייק בורטלס ימשיך לקבל קרדיט כקוורטרבק הפותח, יכול להיות ששום דבר לא יעזור

שחקני ג'קסונוויל ג'אגוארס. AP
זמנים טובים בג'קסונוויל לשם שינוי?/AP

מאזן בעונה שעברה: 13:3, אחרונה בבית

מאמן: דאג מארון (עונה ראשונה)

עזבו: קלווין ביצ'ם (תאקל התקפי), ג'וליוס תומאס (טייט אנד), ג'ונתן סייפרין (סייפטי)

הצטרפו: קלאיס קמפבל (קו הגנה), איי ג'יי בויה (קורנרבק), בארי צ'רץ' (סייפטי)

בחירות דראפט משמעותיות: לאונרד פורנט (רץ אחורי), קאם רובינסון (תאקל התקפי), דדה ווסטברוק (תופס)

בלייק בורטלס ג'קסונוויל ג'אגוארס. AP
סוף הניסוי עם בורטלס?/AP

בתחילת עונה שעברה ג'קסונוויל הוכתרה כמנצחת הגדולה של האופסיזן, עם החתמות של שחקנים נוצצים כמו מאליק ג'קסון, שהגיע אחרי זכייה בסופרבול עם דנבר וכריס אייבורי, הרץ האחורי של הג'טס. כל החגיגה הזו הייתה רק כדי ליפול חזק לקרקע ושוב, לסיים אחרונה בבית.

השנה, עם ההחתמות של קלאיס קמפבל, שמביא איתו מאריזונה הרבה ניסיון, ורסטיליות ומנהיגות ושל איי ג'יי בויה, שמגיע אחרי עונה איכותית ביוסטון, נראה שג'קסונוויל היא שוב המנצחת הגדולה של הפגרה ועל הנייר, היא נראית אחת הקבוצות המוכשרות בליגה, בעיקר בפן ההגנתי. השאלה אם זה יספיק גם לניצחונות אמיתיים, ולא רק על הנייר. התוספת של קמפבל ובויה, ושל הסייפטי צ'רץ' שבא מדאלאס ויחליף את ג'ונתן סייפרין הלא יציב, בנוסף לשיפור הצפוי מג'יילן ראמזי ויאניק נגאוקו בעונתם השנייה והעומק בקו ההגנה שיכול להפוך להרסני, נראים מבטיחים מאוד. אלא שאז עוברים להתקפה.

הקו ההתקפי דליל במיוחד ומלבד הסנטר ברנדון לינדר שקיבל חוזה גדול וקאם רובינסון, הרוקי שנזרק למים העמוקים העונה ויצטרך להוכיח את עצמו בתור בחירת סיבוב שנייה, אין לג'קסונוויל מספיק עומק או כישרון. לאונרד פורנט, הרץ האחורי המבטיח, יצטרך לעבוד קשה כדי להשיג את היארדים שלו ויחידת התופסים תצטרך לעבוד קשה עוד יותר, כי הבעיה הגדולה ביותר של הג'אגס, הקוורטרבק, עדיין לא נפתרה. בלייק בורטלס פותח את עונתו הרביעית עם הרבה סימני שאלה וספקות בנוגע לעתידו, אחרי עוד שנה מאכזבת במיוחד והג'אגס עדיין לא בטוחים האם מאחורי הסנטר הם מעדיפים את בורטלס או את צ'אד הני ובכל מקרה, לא מדובר בבחירה טובה במיוחד.

התחזית: בורטלס או הני ימשיכו להוכיח שהם לא הקוורטרבקים שג'קסונוויל צריכה שהם יהיו ולמרות כישרון ועומק הגנתי אדירים, זה לא יהיה מספיק. 11:5 ועוד עונה בתחתית הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully