וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנפוליס קולטס: ברגשות חצויים

איתמר אבידן

31.8.2017 / 18:30

הג'נרל מנג'ר המושמץ ריאן גריגסון הלך הביתה, המאמן צ'אק פגאנו עלול להיות הבא בתור, אנדרו לאק פצוע ומי יודע אם וכמה זמן הוא יחמיץ. אז מה ימנע מהקולטס לסיים עוד עונה במאזן חצוי?

צ'אק פגאנו מאמן אינדיאנפוליס קולטס. Joe Mahoney, AP
ה-ג'נרל מנג'ר כבר הלך, פגאנו הבא בתור?/AP, Joe Mahoney

מאזן בעונה שעברה: 8:8, שלישית בבית

מאמן: צ'אק פגאנו (עונה שישית)

עזבו: דווין אלן (טייט אנד), דקוול ג'קסון (ליינבקר), מייק אדאמס (סייפטי)

הצטרפו: ג'באל שירד (ליינבקר), ג'ון סיימון (ליינבקר), קמאר אייקן (תופס)

בחירות דראפט משמעותיות: מאליק הוקר (סייפטי), קווינסי ווילסון (קורנרבק), מרלון מאק (רץ אחורי)

אנדרו לאק אינדיאנפוליס קולטס. R Brent Smith, AP
שנתיים די מאכזבות עברו על הקולטס. לאק/AP, R Brent Smith

אחרי עונה נוראית במיוחד ב-2015, לא הרבה השתנה באינדיאנפוליס גם אשתקד. ההגנה המשיכה להראות רע ואילו הקו ההתקפי עדיין לא נתן מספיק שמירה על אנדרו לאק, ששוב מצא את עצמו פצוע בסיום העונה וטרם ברור מתי הוא יחזור והאם יחמיץ את פתיחת העונה.

השינוי המשמעותי ביותר בקולטס העונה התרחש דווקא מחוץ למגרש, עם הפיטורים של הג'נרל מנג'ר המושמץ ריאן גריגסון והחלפתו בכריס בלארד המוערך מקנזס סיטי. בעוד השחקנים שמחו להיפרד מגריגסון, הרי שמיד עם הגעתו לקבוצה בלארד התרכז בלתת לה עומק הגנתי והביא שחקנים מוכחים על חוזים נוחים, דוגמת ג'אבל שירד וג'ונתן הנקינס. כל אחד מהשניים הללו אומנם חתם לשלוש שנים, אולם כל הכסף המובטח להם יגיע ב-2017 וכך, אם הם יאכזבו לקולטס לא תהיינה השלכות כלכליות מעבר לעונה הקרובה.

בלארד לא עצר שם ועם שלוש הבחירות הראשונוות שלו בדראפט, הוא הביא שחקני הגנה (שש בחירות מתוך שמונה בסך הכול היו של שחקני הגנה). הקו ההתקפי יישאר אותו דבר ואף גרוע יותר עם פציעתו של הסנטר ריאן קלי, שיחמיץ לפחות את החודש הראשון בעונתו השנייה בליגה. כנראה שאי אפשר לתקן הכל בעונה אחת.

התחזית: התוספות בצד ההגנתי יוכיחו את עצמן, אך חוסר הוודאות לגבי לאק והלו"ז הלא קל ישאירו אותם מחוץ לפלייאוף עם עונה נוספת של 8:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully