וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה איגלס: להזיז את המטוטלת

ניר כהן

30.8.2017 / 16:00

הקבוצה מעיר האחווה לא הפסיקה להפסיד משחקים צמודים בעונה שעברה, מה שלבסוף שלח אותה למקום האחרון בבית. קרסון וונץ התבגר מעט, אלשון ג'פרי הגיע לחזק את ההתקפה ופילי תקווה לשנות את גורלה

שחקן פילדלפיה איגלס קרסון וונץ. Matt Rourke, AP
מתחיל עונה שנייה. וונץ/AP, Matt Rourke

מאזן בעונה שעברה: 9:7, מקום אחרון בבית

מאמן: דאג פדרסון (עונה שנייה)

עזיבות בולטות: קונור בארווין (אנד הגנתי, לסינסינטי), ג'ורדן מת'יוז (רסיבר, בטרייד לבפאלו), ריאן מת'יוז (רץ אחורי, שחקן חופשי)

הגעות בולטות: אלשון ג'פרי (רסיבר, משיקגו), רונלד דרבי (בטרייד, קורנר מבפאלו), לגארט בלאונט (רץ אחורי, מניו אינגלנד), כריס לונג (קיצוני הגנתי, מניו אינגלנד)

בחירות דראפט משמעותיות: דרק בארנט (אנד הגנתי, טנסי), סידני ג'ונס (קורנר, וושינגטון), מאק הולינס (רסיבר, צפון קרוליינה)

אלשון ג'פרי שיקגו ברס. Nam Y. Huh, AP
אלשון ג'פרי ינסה לשדרג את ההתקפה/AP, Nam Y. Huh

המאזן השלילי והמקום האחרון בבית בשנה שעברה יכולים קצת להטעות, כי לפילדלפיה הייתה עונה לא רעה. שישה מההפסדים של האיגלס היו על חודו של פוזשן וכשנמצאים בבית חזק, מישהו צריך להישאר מאוכזב.

הקוורטרבק שנבחר שני בדראפט, קרסון וונץ, נתן עונה בינונית במונחי רוקי, והעובדה שלא היו לו תופסים טובים במיוחד לא הוסיפה ליכולת. את הנקודה הזו בדיוק באו האיגלס לחזק בפגרה, עם סוג של בנייה מחדש בעמדה. דוריאל גרין-בקהאם המאכזב שוחרר ורגע לפני פתיחת העונה, הועבר גם ג'ורדן מת'יוז בטרייד לבפאלו. מנגד, הוחתמו אלשון ג'פרי, טוריי סמית' והרוקי מאק הולינס, שאמורים לחזק משמעותית את התקפת המסירה ולתת לוונץ מטרות איכות שלא היו לו קודם.

החתמה מעניינת אחרת היא בלאונט, שמגיע מעונת שיא בפטריוטס, שם הוביל את הליגה עם 18 טאצ'דאונים בריצה. יהיה מעניין לראות איך פדרסון יחלק את הסנאפים בעמדת הרץ האחורי העמוסה בין בלאונט, כריס סמולווד ודארן ספרולס, שעל הנייר, כל אחד מהם יכול להיות הפותח.

בהגנה הסולידית עד מאוד ימשיכו פלטשר קוקס וברנדון גרהאם לצוד קוורטרבקים, מלקולם ג'נקינס יוביל את הסקנדרי והטרייד עם הבילס הנחית את רונלד דרבי, בתקווה שיחזק עוד יותר את הקו האחורי. פילי נכנסת לעונה הזו כסוג של אנדרדוג בבית המזרח. אין לה את ההגנה של הג'איינטס או התקפות כמו של וושינגטון ודאלאס. מצד שני, הליגה לימדה אותנו אינספור פעמים שבכל יום ראשון נתון הכל פתוח ובמיוחד ב-NFC East. בעיר האחווה כבר סופרים שלוש עונות רצופות ללא הופעת פלייאוף, ואולי דווקא השנה ימצאו את הדרך להפתיע.

התחזית: כנראה שלא. הם לא יהיו גרועים מהעונה שעברה, אבל הבית והלו"ז הקשוחים יספיקו למאזן 8:8 לכל היותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully