וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון רדסקינס: בירה ונשירה?

ניר כהן

30.8.2017 / 11:00

אחרי שנותרו מתוסכלים ומחוץ לפלייאוף, הרדסקינס ינסו לעשות הפעם את העבודה, למרות הקיץ הסוער שעבר על הבירה, במהלכו פוטר ה-GM במפתיע. עם טרל פריור וקירק קאזינס, שעדיין צריך להוכיח את עצמו, ועם הגנה לא רעה, הכלים שם כדי לעקוץ את היריבות במזרח

ג'וש נורמן וושינגטון רדסקינס. AP
הרדסקינס יחזרו לפלייאוף? נורמן/AP

מאזן בעונה שעברה: 7:1:8, מקום שלישי בבית.

מאמן: ג'יי גרודן (עונה רביעית)

עזיבות בולטות: פייר גרסון (רסיבר, לסן פרנסיסקו), דשון ג'קסון (רסיבר, לטמפה ביי), כריס בייקר (תאקל הגנתי, לטמפה ביי)

הגעות בולטות: טרל פריור (רסיבר, מקליבלנד), די ג'יי סוורינגר (סייפטי, מאריזונה)

בחירות דראפט משמעותיות: ג'ונתן אלן (קיצוני הגנתי, אלבמה), ריאן אנדרסון (ליינבקר, אלבמה), פביאן מוראו ( קורנר, UCLA), סמאג'י פרין (רץ אחורי, אוקלהומה)

טרל פריור קליבלנד בראונס. Lynne Sladky, AP
פרץ בקליבלנד כתופס. פריור/AP, Lynne Sladky

בשעה שכולם מדברים על הקרב הצפוי בין דאלאס והג'איינטס, הרדסקינס שומעים ואורבים מאחור. פגרה לא שקטה עברה על הקבוצה, עם פיטוריו של הג'נרל מנג'ר סקוט מקללן והסאגה סביב החתמתו מחדש של קירק קאזינס, שישחק תחת תג הפרנצ'ייז גם העונה. קפטן קירק היה טוב לפרקים בעונה שעברה, אבל זה לא הספיק לפלייאוף והרמה שלו העונה תיקבע כנראה גם את גובה החוזה הבא שלו.

ההחתמה המעניינת ביותר היא של טרל פריור, שמגיע אחרי שנת פריצה בקליבלנד. הוא וג'וש דוטסון, בחירת הסיבוב הראשון מהשנה שעברה שכמעט ולא שיחק, ינסו למלא את החלל שהותירו העזיבות של גרסון וג'קסון המזדקנים. עם ג'ורדן ריד וג'יימיסון קראודר וחוליית רצים סולידית בהובלת רוב קלי, ההתקפה של הרדסקינס אמורה להישאר בצמרת הליגה.

מה שמוביל אותנו אל ההגנה הרעועה. הפציעה של טרנט מרפי, שגמר את העונה, היא בעיה ובדיעבד, טוב עשו הרדסקינס שהשקיעו בדראפט הגנתי במיוחד. אל ריאן קריגן מצטרפים כעת בוגרי אלבמה, ג'ונתן אלן וריאן אנדרסון, שניים מהשמות ההגנתיים הבולטים בקולג'ים בשנתיים האחרונות. הם, ופרסטון סמית', יצטרכו להתעלות כדי לייעל את הפאס ראש ובמקביל לעבות את הגנת הריצה האנמית.

הסקנדרי הוא סימן השאלה הגדול ביותר. דיאנג'לו הול כבר בשלהי הקריירה וסוורינגר הוחתם במטרה לחזק את הקו האחורי, אבל לא בטוח שמשם תבוא הישועה. מי שבאמת יצטרך לתפוס פיקוד יהיה ג'וש נורמן, שדווקא עשה עבודה לא רעה ב-2016 ויזכה לפגוש עוד פעמיים את דז בריאנט והנמסיס אודל בקהאם ג'וניור.

התחזית: יהיו טובים, אבל לא מספיק. 8:8, בלי פלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully