וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן של ביברס נאתכו: "השופטים מנגבים עם צסק"א מוסקבה את הרגליים"

אלכס נירנבורג

28.8.2017 / 8:13

מאמן צסק"א מוסקבה ויקטור גונצ'רנקו תקף בחריפות את השיפוט בהפסד האדומים לאחמט גרוזני 1:0 משער של זאור סאדייב: "כשקבוצה שוכבת עמוק בהגנה והשופט עוזר לה, אי אפשר לנצח"

שחקן אחמט גרוזני. GettyImages
אחמט גרוזני מול צסק"א/GettyImages

אווירה קשה בצסק"א מוסקבה של ביברס נאתכו אחרי ההפסד 1:0 אמש (ראשון) לאחמט גרוזני במחזור השמיני של הליגה הרוסית (הקשר הישראלי השלים 90 דקות). האדומים נכנעו לקבוצה מבירת צ'צ'ניה לאחר שספגו שער מרגלי שחקנה לשעבר של בית"ר ירושלים זאור סדאייב בדקה ה-45. מצלמות הטלוויזיה הוכיחו כי השער אושר בטעות כיוון שלפני שהכדור נמסר לסדאייב, הוא יצא במלוא היקפו מתחומי המגרש והיה על השופט לעצור את המשחק. בעקבות ההפסד, התרחקה צסק"א מרחק של 8 נקודות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג.

מאמן צסק"א ויקטור גונצ'רנקו תקף בסיום בחריפות את השיפוט במשחק נגד אחמט ואמר: "כל טעויות השיפוט היו נגדנו. מה שהשופט עולל לנו היום... השחקנים שלהם שכבו סתם על הדשא והוא נתן לזה יד וגם אישר שער בטעות. לא ראיתי שעושים דברים כאלו לקבוצות אחרות, השופטים מנגבים איתנו את הרגליים. ולא אכפת לי שירחיקו אותי אחרי מה שאני אומר. כשקבוצה שוכבת עמוק בהגנה והשופט עוזר לה, אי אפשר לנצח".

באחמט, לעומת זאת, הייתה תחושה טובה מאוד אחרי הניצחון על האדומים מהבירה הרוסית והמאמן אולג קונונוב כלל לא הזכיר את רגעי המחלוקת במסיבת העיתונאים שלאחר המשחק. זאור סדאייב, אגב, הופך העונה לשחקן משמעותי בסגל של גרוזני ועד כה הוא ערך ארבע הופעות בליגה הרוסית והבקיע את שערו השני העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully