וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה לנו משחק טוב, אני גאה בשחקנים ומאמין בהם"

27.8.2017 / 23:03

מאמן הפועל באר שבע נשמע אופטימי למרות ההפסד 3:1 למכבי חיפה: "אין קשר להדחה מול מאריבור, זה דווקא גרם לנו לבוא חדים ומרוכזים יותר". שיר צדק: "יש לנו הרבה מה לקחת מהמשחק הזה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

פתיחת העונה השחורה של הפועל באר שבע נמשכת: אחרי התיקו המפתיע מול מכבי נתניה במחזור הפתיחה וההדחה הכואבת מול מאריבור מליגת האלופות, האלופה הפסידה הערב (ראשון) 3:1 בחוץ למכבי חיפה והיא עדיין ללא ניצחון אחרי שני מחזורים. רוקאביציה וסלליך הביכו את ההגנה של בכר, דן איינבינדר צימק, אבל לואי טהא הורחק ויחמיץ את המשחק הבא של האדומים הלחוצים כשגם השער של עומר דמארי עמוק בתוספת הזמן לא יוסיף להם יותר מדי ביטחון.

עוד בנושא:

הפועל באר שבע הפסידה 2:1 למכבי חיפה, טהא הורחק

שחקני מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "אין קשר למה שהיה מול מאריבור. זה גרם לנו לבוא חדים ואגרסיביים. בסך הכול היה לנו משחק טוב. נכון שהפסדנו ואנחנו רק עם נקודה אחת משש אפשריות וזה משהו שלא ציפינו לו. השחקנים נתנו מאמץ אדיר, אני גאה בשחקנים ובקבוצה ואני אופטימי מאוד לקראת ההמשך". על ההגנה: "זה משחק ההגנה כולו. אנחנו עובדים על זה, נלמד להיות קבוצה שלוחצת יותר. הם ניצלו את המצבים שלהם בצורה מקסימלית, אנחנו לא ניצלנו את המצבים שלנו. בסך הכול אני מרוצה מהגישה וממה שנתנו, לא מהתוצאה. הפועל באר שבע בשלב הבתים של הליגה האירופית שנה שנייה ברציפות. נכון שאנחנו רק עם אחד משש, גם בעונה שעברה ולפני שנתיים לא התחלנו טוב. ננוח, נברך בהצלחה את מי שמשחק בנבחרת ונתכונן למשחק הבא. אנחנו בסך הכול אחרי משחק שני, המטרות שלנו הכי גבוהות. הראינו שאנחנו נותנים חשיבות לליגה. הפסדנו, זה יכול לקרות, אבל אני אופטימי אחרי המשחק היום".

בלם הפועל באר שבע שיר צדק אמר: "לא כך רצינו להתאושש מההפסד למאריבור. במחצית הראשונה נראינו טוב, קיבלנו שער והמשחק השתנה. אז קיבלנו עוד שער במתפרצת. הצלחנו לחזור למשחק עם עשרה שחקנים וזה מעודד ויש הרבה מה לקחת מהמשחק הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully