וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יונתן כהן חזר לעונה נוספת כמושאל ממכבי תל אביב

קשר הצהובים בן ה-21, שהרשים בעונה שעברה במדי מחזיקת הגביע, חזר אליה בהשאלה נוספת ויחל להתאמן בימים הקרובים. אכזבה בבני יהודה: "אבוקסיס הזהיר כל השבוע משאננות, זה לא עבד"

שחקני בני יהודה, ניקולה מיטרוביץ', יונתן כהן, אלון תורג'מן. אדריאן הרבשטיין
חזר לסיבוב שני. יונתן כהן/אדריאן הרבשטיין

בני יהודה הודיעה הערב (ראשון) על צירופו של יונתן כהן ממכבי תל אביב. הקשר בן ה-21 שסייע לכתומים לשרוד בליגת העל ולזכות בגביע המדינה, חזר בהשאלה נוספת ויצטרף לאימוני הקבוצה בימים הקרובים.

כהן כבש בעונה שעברה ארבעה שערי ליגה ועוד ארבעה בגביע המדינה, כולל שער הניצחון בחצי הגמר לרשת הפועל רמת גן. בגמר הבקיע מול קבוצת נעוריו בדו קרב מהנקודה הלבנה ובסיום העונה חזר ללבוש צהוב, אך למרות הזדמנויות בודדות שקיבל בגביע הטוטו ובאירופה, הוחלט לבסוף לשלוח אותו להשאלה נוספת.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את עירוני קרית שמונה
ליגת העל: הפועל אשקלון ובני יהודה נפרדו ב-1:1

אלמוג בוזגלו שחקן בני יהודה. לירון מולדובן
לא חזירים. אלמוג בוזגלו/לירון מולדובן

אכזבה בבני יהודה בעקבות הנקודה הבודדת שהשיגה הקבוצה במחזור השני של ליגת העל, כאשר סיימה ב-1:1 נגד הפועל אשקלון. "זה היה באוויר", אמר אחד השחקנים, "כל השבוע יוסי אבוקסיס הזהיר אותנו משאננות אחרי הניצחון על מכבי חיפה וזה לא עבד. זה לא שהיינו פחות טובים, אבל היינו צריכים לחזור עם ניצחון". גם אלמוג בוזגלו, שכבש את שער השוויון של הכתומים במשחק, דיבר בסיום על תחושת ההחמצה: "אנחנו לא חזירים וארבע נקודות משני משחקים זה יפה, אבל אם היינו מרוכזים יותר בחלק הקדמי, היינו חוזרים עם ניצחון".

על אף פתיחת העונה הטובה יחסית, בשכונה עדיין רוצים להתחזק במספר שחקנים. מעבר למשא ומתן שהקבוצה מקיימת עם רמזי ספורי מהפועל תל אביב, היא שוקלת להשאיל את הקשר מרסלו ממכבי תל אביב. הברזילאי הוצע לכתומים, שמחפשים קשר אחורי ולא מן הנמנע שבסוף יהמרו עליו - בידיעה שאת רוב עלותו הכספית יספגו הצהובים. שגיב יחזקאל מועמד אף הוא, ובנוסף נבדקת האפשרות לצרף זר נוסף, אך נראה שכרגע אין מועמד בולט שמוכן להגיע להתרשמות במועדון.

(עדכון ראשון: 9:06)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully