וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרין ביי פאקרס: שגרה זה רע

אלון ברק

28.8.2017 / 9:00

האורזים פותחים עוד עונה עם ארון רוג'רס המופלא ועם התקפה חזקה, שקיבלה גם את מרטלוס בנט. מצד שני, ההגנה שוב נראית על הפנים ולא נראה שהבעיות שהרסו בשנה שעברה את הפלייאוף זכו לפתרון

שחקן גרין ביי פאקרס ארון רוג'רס. Al Bello, GettyImages
אחד הקוורטרבקים הטובים במשחק פותח עוד עונה. רוג'רס/GettyImages, Al Bello

מאזן בעונה שעברה: 6:10, אליפות הבית, ניצחון בבית על הג'איינטס בווילד קארד, ניצחון בטקסס על הקאובויס בדיוויז'ינל והפסד בגמר ה- NFC באטלנטה.

מאמן: מייק מקארתי (עונה 12)

עזבו: ג'ארד קוק (טייט אנד, לריידרס), טי ג'יי לאנג (גארד, לליונס), מיכה הייד (סייפטי, לבילס), ג'וליוס פפרס (ליינבקר, לפנתרס), ג'י סי טרייטר (סנטר, לבראונס), אדי לייסי (רץ אחורי, לסיהוקס), דייטון ג'ונס (ליינבקר, לווייקינגס)

הצטרפו: מרטלוס בנט (טייט אנד, מהפטריוטס), לאנס קנדריקס (טייט אנד, מהראמס), ג'אהרי אוונס (גארד, מהסיינטס), ריקי ג'ין פרנסואה (אנד הגנתי, מהרדסקינס)

בחירות דראפט משמעותיות: קווין קינג (מגן פינה), ג'וש ג'ונס (סייפטי), מונטרייביוס אדאמס (תאקל הגנתי)

מייק מקארת'י מאמן גרין ביי פאקרס. David J. Phillip, AP
צד אחד של הכדור לא מספיק. מקארת'י/AP, David J. Phillip

עוד עונה חלפה ושוב הפאקרס קמו לתחייה כמו עוף החול האגדי. בסוף נובמבר, גרין ביי עוד הייתה במאזן שלילי, אחרי הפסד רביעי רצוף וראתה את העורף של דטרויט ומינסוטה במאבק על ראשות הבית. חודש וקצת לאחר מכן, האורזים כבר חגגו זכייה בראשות הבית אחרי שישה ניצחונות רצופים, כולל 38 נקודות מול הסיהוקס והווייקינגס.
הריצה הזו נמשכה בפלייאוף, עם ניצחונות מרשימים מול הג'איינטס והקאובויס, עד שראשי הגבינה נעצרו משחק אחד לפני הסופרבול, עם הפסד לאטלנטה.

טיי מונטגומרי (שהוסב לעמדת רץ) ודבונטה אדאמס הפתיעו לטובה, וביחד עם ההספק הקבוע של ג'ורדי נלסון, ארון רוג'רס סיים עם הכי הרבה טאצ'דאונים בליגה (40). מנגד, מכת פציעות קשה לסקנדרי "עזרה" לקבוצה לסיים רק במקום ה-31 נגד המסירה. ניק פרי הרשים עם 11 סאקים ומייק דניאלס היה פקטור מרכזי בכך שהגנת הריצה של גרין ביי הייתה מהטובות בליגה לפרקים, אבל חוץ מהם ומקלינטון דיקס, אין מי שיתעלה מול התקפות היריב.

לקראת העונה החדשה יש למקארתי ורוג'רס מבחן רציני: האם יצליחו לרסן את מרטלוס בנט, כמו שעשו בליצ'יק ובריידי בשנה שעברה. אם כן, לגרין ביי יכולה להיות התקפת המסירה הטובה בליגה ואולי אף בהיסטוריה. אם לא? בנט כבר הוכיח שהוא יכול להרוס חדר הלבשה מבפנים.

התחזית: בניגוד לשנים הקודמות, לא נהמר על סופרבול. קודם כל, כי כל שנה יש פציעות. דבר שני כי ההגנה לא מספיק טובה ואף אחד, כולל רוג'רס, לא יכול לסחוב קבוצה בלי הגנה. 6:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully