וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינסוטה וייקינגס: הרבה מים עברו מתחת לגשר

אלון ברק

27.8.2017 / 16:00

מינסוטה הייתה בטוחה שהעונה שעברה תהיה העונה שלה. אלא שאז טדי ברידג'ווטר נפצע וכל העתיד של המועדון הפך למבולגן. גם פתיחה מעולה לא הספיקה לפלייאוף ולקראת העונה הקרובה הווייקינגס שוב מבטיחים, ואף אחד לא יודע האם הם יכולים לקיים

מייק זימר מאמן מינסוטה וייקינגס עם סם ברדפורד. Phelan M. Ebenhack, AP
הווייקינגס צריכים יותר יציבות/AP, Phelan M. Ebenhack

מאזן בעונה שעברה: 8:8

מאמן: מייק זימר (עונה שלישית)

עזבו: מאט קאליל (תאקל, לפנתרס), קורדרל פטרסון (תופס, לריידרס), מאט אסייטה (רץ אחורי, לליונס), צ'אד גרינווי (ליינבקר, פרש)

הצטרפו: לטביוס מארי (רץ אחורי, מהריידרס), דייטון ג'ונס (אנד הגנתי, מהפאקרס), ריילי ריף (תאקל, מהליונס), מייק רמרס (תאקל, מהפנתרס)

בחירות דראפט משמעותיות: דלווין קוק (רץ אחורי), פאט אלפיין (סנטר), באקי הודג'ס (טייט אנד)

טדי ברידג'ווטר מינסוטה וייקינגס. GettyImages
היה העתיד של המועדון, אבל נפצע קשה לפני העונה שעברה. ברידג'ווטר/GettyImages

מאז שמייק זימר הגיע למינסוטה, בכל שנה מתווספות עוד הפתעות. תופס בסיבוב הראשון (טרדוול)? נפצע לשנה והתופס המוביל של הקבוצה הוא שחקן שלא נבחר בדראפט (ת'ילן), שפורץ בעונתו הרביעית! בונים (שוב) על אדריאן פיטרסון? נפצע לרוב העונה והתקפת הריצה מסיימת אחרונה בליגה. טדי ברידג'ווטר הוא העתיד? נפצע שבוע לפני תחילת עונה וסם ברדפורד מגיע בטרייד. למרות הכל, ההגנה מדהימה והקבוצה פותחת במאזן 0-5? הוויקינגס מחמיצים את הפלייאוף. ואם כל זה לא הספיק, אז זימר אפילו החמיץ משחק עקב ניתוח...

האם לאוהדים יש למה לצפות השנה? כן. קו ההתקפה אמור להשתפר, עם ההחתמות של ריף ורמרס, בעוד חוליית התופסים הוכיחה שהיא ראויה ואפילו ברדפורד הציג עמידות מפתיעה, יכולת לשמור על הכדור ודיוק (האחוז הכי גבוה בליגה אשתקד). אבל הסיבה העיקרית לאופטימיות היא החזרה של משחק הריצה. לא מדובר כאן על מארי, שהרשים לטובה בשנתיים האחרונות באוקלנד, אלא על דלווין קוק, הרץ הוורסטילי שנפל לסיבוב השני בגלל בעיות משמעת, אבל אם מישהו יכול "לתקן" אותו זה זימר.

התחזית: מינסוטה היא הסוס השחור לראשות ה-NFC, גרסה מאוזנת יותר של דאלאס מהשנה שעברה (התקפה פחות יעילה, אבל עדיין אוכלת שעון והגנה טובה בהרבה). כמובן כל זה אומר שכמה שחקני מפתח יפצעו, משהו מפתיע יקרה ומינסוטה תסיים במקום האחרון בבית. 6:10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully