וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיקגו ברס: השינוי מתחיל בראש

אלון ברק

27.8.2017 / 8:30

אחרי לא מעט שנים מתסכלות עם ג'יי קאטלר, הדובים עשו שינוי גדול והביאו את מייק גלנון. אלא שאז הם גם לקחו החלטה משונה בדראפט ובחרו במיצ'ל טרוביסקי. אחד מהם יצטרך לקחת המושכות וינסה לסחוב את הקבוצה מעיר הרוחות לעתיד קצת יותר מוצלח

מיצ'ל טרוביסקי שיקגו ברס. AP
התקווה החדשה. טרוביסקי/AP

מאזן בעונה שעברה: 13:3

מאמן: ג'ון פוקס (עונה שלישית)

עזבו: ג'יי קאטלר (קוורטרבק, שוחרר, פרש ואז חתם בדולפינס), אלשון ג'פרי (תופס, לאיגלס), טרייסי פורטר (מגן פינה, שוחרר), בריאן הוייר (קוורטרבק, לניינרס)

הצטרפו: מייק גלנון (קוורטרבק, מהבאקנירס), קווינטן דמפס (סייפטי, מהטקסאנס), פרינס אמוקאמארה (מגן פינה, מהג'אגוארס), ויקטור קרוז (תופס, מהג'איינטס)

בחירות דראפט משמעותיות: מיטשל טרוביסקי (קוורטרבק), אדי ג'קסון (סייפטי), טאריק כהן (רץ אחורי)

שחקן שיקגו ברס ג'יי קאטלר. Steve Nucius, AP
עזב, פרש, חזר למיאמי. קאטלר/AP, Steve Nucius

נתחיל מזה: ג'יי קאטלר הוא כבר לא הקוורטרבק של הברס! היו עליות וירידות לאורך המסע ולצד הערכה, יש גם שמחה על כך שמדובר בהיסטוריה והמועדון יוצא לדרך חדשה. הדובים נכנסו לשנה השנייה של הבנייה מחדש עם הרכב פותח טוב, אבל ללא עומק ולכן, כאשר שחקני הרכב החלו ליפול כמו זבובים, כולל שלושת הקוורטרבקים, לא היה מי שימלא את החסר. רוב העונה הקבוצה הייתה תחרותית, אבל גם במשחקים צמודים המזל לא שיחק לטובתה.

נקודת האור בפציעות היא שבחירות דראפט כגון לאונרד פלויד, קודי וייטהייר וג'ורדן האוורד זכו לזמן משחק והרשימו לטובה. גם החתמות כגון ג'רל פרימן, האקים היקס וג'וש סיטון הוכיחו את עצמם, בעוד קמרון מרדית' החל תהליך, בסופו הפך לתופס מספר 1 בקבוצה.

בקיץ, הסיפור המרכזי בשיקגו היה מי יחליף את קאטלר. מייק גלנון (AKA "הג'ירפה הג'ינג'ית"), הוחתם וקיבל שכר של פותח, אך בדראפט הדובים עלו בטרייד מעורר מחלוקת לבחירה השנייה ולקחו את טרוביסקי. כמה חודשים עברו ואיתם גם משחק קדם עונה בו גלנון שיחק נורא וטרוביסקי שיחק מצוין, והנה יש בשיקגו נושא מחלוקת חדש. כאילו קאטלר מעולם לא שיחק במדים הכחולים-כתומים. מעבר לכך, התווספו חמישה רסיברים חדשים וחמישה שחקני סקנדרי חדשים. כאמור, בנייה מחדש.

התחזית: ההגנה הייתה טובה בשנה שעברה והשתפרה על הנייר. גם ההתקפה נראית יותר מגוונת, אבל הכל יקום ויפול על מי שמאחורי הסנטר. אם גלנון (או טרוביסקי?) ירשים, הברס יפתיעו הרבה אנשים. רוב הסיכויים שזה לא יקרה. 9:7

  • עוד באותו נושא:
  • שיקגו ברס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully