וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו אינגלנד חוששת שג'וליאן אדלמן קרע את הרצועה

26.8.2017 / 7:19

התופס של הפטריוטס הורד מהמגרש בניצחון על דטרויט במשחק קדם העונה, כשהוא סובל מפגיעה בברכו. הוא יעבור MRI. גם ספנסר וור מקנזס סיטי נפגע בברך. הניינרס שחררו את אחמד ברוקס

ג'וליאן אדלמן ניו אינגלנד פטריוטס מורד מהמגרש פצוע. AP
מכוכבי הסופרבול האחרון. אדלמן/AP

משחקי קדם העונה ב-NFL נמצאים כבר בשבוע השלישי שלהם והלילה (בין שישי לשבת), הם גם הובילו כנראה לפציעה מתסכלת מאוד עבור האלופה ניו אינגלנד פטריוטס. התופס ג'וליאן אדלמן, אחד מכוכבי הקבוצה של ביל בליצ'יק, נטש את הניצחון 28:30 על דטרויט כבר אחרי שתי דקות בשל פציעה בברכו ובניו אינגלנד חוששים כי הוא קרע את הרצועה הצולבת, מה שיגרום לו להחמיץ את כל העונה הקרובה. בסופרבול האחרון סיפק אדלמן תפיסה משוגעת, שהניעה את הקאמבק ההיסטורי של ניו אינגלנד.

אדלמן יעבור MRI הערב, אולם הפנים של אנשי הפטריוטס בסיום המשחק אמרו הכל: "נראה מה בדיוק יגידו בבדיקה. כולנו מתפללים עבורו", אמר טום בריידי, "תמיד קשה לראות חבר לקבוצה נפגע. כולנו משחקים כאן ביחד כבר הרבה זמן וכשמישהו נפצע, מישהו אחר נכנס וממלא את מקומו. אני מקווה שזה לא המצב הפעם". באותו משחק נפצע גם הליינבקר של הליונס, טהאיר ווייטהד, שסובל מפגיעה בברכו וכעת בדטרויט מחכים לראות מה מצבו.

עוד פציעה מאכזבת הלילה אירעה במשחק בו הפסידה קנזס סיטי 26:13 מול סיאטל, כאשר הרץ האחורי של הצ'יפס, ספנסר וור, הורד מהמגרש עם פגיעה בברך ימין. וור ככל הנראה לא סובל מקרע, אלא "רק" מנקע. גם הוא יעבור MRI ואחריו יתברר כמה זמן הוא יחמיץ, כאשר האפשרויות כרגע נעות בין שבועיים בלבד לשמונה שבועות.

* סן פרנסיסקו, שבונה את עצמה מחדש, נפרדה מאחד השחקנים הכי ותיקים שלה, הליינבקר אחמד ברוקס, ששיחק במועדון בתשע מתוך 11 העונות שלו ב-NFL. ברוקס ניצב במקום השלישי בתולדות המועדון בסאקים, עם 51.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully