וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע ב-MLB: משחק סוער בין היאנקיז לדטרויט

25.8.2017 / 11:00

המפגש בעיר המכוניות הפך לאלים, מיגל קבררה, שני המאמנים וחמישה שחקנים נוספים הורחקו. הדודג'רס הגיעו ל-90 ניצחונות, הקרב הצפוף על הווילד קארד באמריקן ליג נמשך

שחקני ניו יורק יאנקיז דטרויט טייגרס בעימות פיזי. AP
הרבה עצבים. היאנקיז והטייגרס על הריצפה/AP

חודש אוגוסט מתקרב לסיומו, מה שאומר שנשאר לנו עוד חודש וקצת בלבד של בייסבול עד הפלייאוף והמתח מתחיל לתת את אותותיו. הלילה (בין חמישי לשישי), המתח הזה בא לידי בדטרויט, שם הטייגרס ניצחו 6:10 את היאנקיז במשחק סוער. הבלגן החל עם קטטה בין הכוכב המקומי מיגל קבררה לתופס של היאנקיז, אוסטין רומיין. הספסלים התרוקנו, שני השחקנים הורחקו ולאחר עוד בלגן, הורחקו גם שני המאמנים ג'ו ג'ירארדי ובראד אוסמוס, כמו גם ארבעה שחקנים נוספים. היאנקיז, בעקבות ההפסד, נותרו 4.5 משחקים מאחורי בוסטון ב-AL מזרח, אחרי שכריס סייל סיפק משחק חלש מאוד והרד סוקס הובסו 13:6 בקליבלנד הלילה.

שחקני לוס אנג'לס דודג'רס חוגגים. AP
הדודג'רס בשלהם/AP

האינדיאנס, שהפסידו שניים רצופים לבוסטון לפני הניצחון הלילה, עדיין ביתרון מבטיח של 5.5 משחקים על מינסוטה ושישה על קנזס סיטי ב-AL מרכז ואילו יוסטון ממשיכה לשייט במערב עם מאזן 50:77 ויתרון 12.5 משחקים על האיינג'לס ועל סיאטל. האקשן ב-AL מתמקד בווילד קארד, שם הקרב הצפוף על הכרטיס השני נמשך. היאנקיז ביתרון ברור במאבק על הכרטיס הראשון ומינסוטה (62:65) מחזיקה כרגע בשני, אך חצי משחק מאחוריה נמצאות קנזס סיטי, לוס אנג'לס איינג'לס וסיאטל ומשחק מאחוריה יושבת טקסס. גם טמפה ביי ובולטימור (שלושה משחקים מאחור) ואולי אפילו טורונטו (חמישה משחקים מאחור) לא אמרו את המילה האחרונה.

ב-NL, הדודג'רס ממשיכים להדהים והגיעו הלילה ל-90 ניצחונות (הכי מהר בתולדות המועדון), מול 36 הפסדים בלבד. הם ביתרון 21 משחקים על אריזונה ויבטיחו את הפלייאוף בקרוב מאוד. במזרח, וושינגטון (49:76) מובילה ב-13.5 משחקים על מיאמי וגם היא רגועה. שיקגו קאבס האלופה יצאה השבוע לרצף ניצחונות (הלילה היא הפסידה) והיא ביתרון שלושה משחקים על מילווקי ו-4.5 על סנט לואיס. במאבק על הווילד קארד של החטיבה הזו, אריזונה ראשונה וקולורדו חצי משחק מאחור. מילווקי בפיגור 3.5 משחקים מהרוקיז, סנט לואיס בפיגור חמישה ומיאמי בפיגור 5.5.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully