וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן פרנסיסקו פורטי ניינרס: תיאום ציפיות

25.8.2017 / 16:00

בתור מתאם התקפה, קייל שנאהאן הפך את אטלנטה למפלצת בעונה שעברה. העונה הוא יקבל צ'אנס ראשון כמאמן ראשי ויגלה עד כמה הבור בסן פרנסיסקו עמוק. יחד עם ה-GM החדש והמסקרן ג'ון לינץ', השניים ינסו להוציא את העגלה מהבוץ

קייל שנאהאן מאמן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. AP
הולך להיות לא קל. שנאהאן/AP

מאזן בעונה שעברה: 14:2, מקום אחרון בבית

מאמן: קייל שנאהאן (עונה ראשונה)

עזבו: פיל דאוסון (בועט), בליין גאברט (קוורטרבק), ת'אד לואיס (קוורטרבק), טוריי סמית' (תופס), אנטואן בת'אה (סייפטי), קולין קפרניק (קוורטרבק)

הצטרפו: פייר גרסון (תופס), מרקיז גודווין (תופס), רובי גולד (בועט), בריאן הוייר (קוורטרבק), קייל יוזצ'יק (פולבק), מלקולם סמית' (ליינבקר), מאט בארקלי (קוורטרבק), ברוק קויל (ליינבקר), טים הייטאוור (רץ אורי), גארי גיליאם (תאקל התקפי), אלביס דומרוויל (ליינבקר)

בחירות דראפט משמעותיות: סולומון תומאס (אנד הגנתי), רובן פוסטר (ליינבקר), סי ג'יי ביטהארד (קוורטרבק)

קולין קפרניק סן פרנסיסקו פורטי ניינרס כורע ברך בזמן ההמנון האמריקאי. AP
לוקח את המחאה שלו למקום אחר. קפרניק/AP

הניינרס עדיין מנסים להתאושש מעזיבתו של ג'ים הארבו בסיום עונת 2014. מאז, הם החליפו מאמן בכל עונה ובמפרץ מקווים שהשנה סופסוף יצליחו לשים קץ לחוסר היציבות הזה. מי שהגיע במקומו של צ'יפ קלי הכושל הוא קייל שנאהאן, שכמתאם ההתקפה של אטלנטה היה אחד החלקים החשובים ביותר בריצה של הפאלקונס לסופרבול, אך גם ספג לא מעט ביקורת במהלך הפגרה על התפקוד שלו בזמן הקאמבק של ניו אינגלנד. עבור שנאהאן מדובר במשרת מאמן ראשי ראשונה בקריירה והוא ינסה להיכנס לנעליים הגדולות של אביו מייק. זה לא יהיה קל, כי המאמן בן ה-37, שנהנה בג'ורג'יה מקוורטרבק ותיק וטוב ושחקני התקפה ברמה גבוהה, עומד לגלות עד כמה הבור בסן פרנסיסקו עמוק.

מי שיצטרך לשנות את המצב הזה עבור שנאהאן הוא השם השני הבולט שהגיע בקיץ, גם הוא לא שחקן. ג'ון לינץ' הוא הג'נרל מנג'ר החדש של הניינרס וכמו המאמן שיעבוד תחתיו, גם הוא קיבל חוזה לשש שנים, כך שבסן פרנסיסקו רואים את השניים נשארים לטווח הרחוק. לינץ' ירד מעמדת השידור של FOX, שם היה מוערך מאוד, היישר אל הקלחת והתפקיד שלו יהיה לייצב ולחזק כמה שיותר מהר את הסגל הבינוני. לפחות הפרידה מקולין קפרניק תוריד קצת כאב ראש מהניינרס.

בתור התחלה, סן פרנסיסקו תלך עם בריאן הוייר, שאתה תמיד יודע מה תקבל ממנו, בתור הקוורטרבק. הוייר קיבל לצדו כמה חברים חדשים מעניינים (הייטאוור, יוזצ'יק, גודווין ובעיקר גרסון) ויקווה לעונה מוצלחת של קרלוס הייד, הרץ האחורי המוביל של הקבוצה בשנים האחרונות. בהגנה, דומרביל הוותיק אמור להוסיף מהניסיון הרב שלו ולניינרס עוד נותרו כמה שמות מסקרנים, כאשר מגן הפינה הטוב ביותר של הקבוצה ב-2016, ג'ימי וורד, הפך העונה לסייפטי.

התחזית: שנאהאן הוא בחור מוצלח, אבל אין לו מספיק כלים. 13:3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully